• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز:

احداث پارک آبی یکی از مطالبات و خواسته های شهروندان از مدیریت شهری است

  • کد خبر : 15884
  • 26 بهمن 1399 - 4:02
احداث پارک آبی یکی از مطالبات و خواسته های شهروندان از مدیریت شهری است
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز در آیین کلنگ زنی پارک آبی گفت: بیش از یکسال است که تلاش‌های مستمر و رایزنی‌های بسیاری انجام شده تا بالاخره به چند گزینه برای احداث این مجموعه رسیدیم اما نرخ ارز در زمان انعقاد قرارداد نهایی چند برابر شده بود و مجددا با شرکت‌های خصوصی و نیمه دولتی وارد مذاکره شدیم.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس شهدوست با بیان اینکه این پروژه با مشارکت شرکت شمس عمران ساخته خواهد شد، عنوان کرد: در زمینی به وسعت ٣.۵ هکتار از شمال بزرگراه حسینی‌الهاشمی در زیربنای ٢۵ هزار مترمربع احداث خواهد شد و از این بابت یکی از پاکر‌های آبی محسوب خواهد شد. 
وی ادامه داد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و حائز اهمیت است که به حقیقت مورد نیاز شهروندان شیرازی است. 
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری شیراز گفت: پارک آبی بزرگ شیراز در زمینی به وسعت ٣/۵هکتار و زیربنای تقریبی ٢۵ هزار مترمربع در ابتدای بزرگراه آیت اله حسینی الهاشمی اجرایی می‌شود. 
شهدوست گفت: این پارک آبی شامل ۱۴ سرسره، محیط بازی های آبی کودکان (دریاچه کودکان)، رودخانه، دریاچه، استخر، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، اتاق ماساژ، رستوران و … است.
وی افزود: از مشخصه های بارز و منحصر به فرد این پروژه،  طراحی ویژه در ایجاد امکان استفاده و بهره برداری جانبازان و معلولین عزیز از تمامی ظرفیت و فضاهای آن بوده و همچنین برای اولین بار سینما ۵ بعدی در پارک آبی با بهره گیری از فناوری روز دنیا استفاده شده است.
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شیراز با بیان اینکه احداث پارک آبی یکی از مطالبات و خواسته های بجای شهروندان فهیم شیراز از مدیریت شهری بوده است اعلام کرد: پس از مذاکرات متعدد و نوسان بازار ارز، اکنون با ثبات نسبی بوجود آمده و پس از اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر شیراز عملیات اجرایی آن آغاز شد.
شه دوست شیرازی در پایان با اشاره به اینکه برخی از تجهیزات و تأسیسات این پارک از به روزترین و مدرن ترین آن در دنیاست و نیاز به وارد کردن آنها از سایر کشورها می باشد. گفت: پارک آبی بزرگ شیراز در جنوب کشور منحصر به فرد بوده و در بعضی از قسمتها در کشور نظیر ندارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15884

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.