• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

شهردار شیراز کلنگ پارک آبی را به زمین زد

  • کد خبر : 15852
  • 26 بهمن 1399 - 3:59
شهردار شیراز کلنگ پارک آبی را به زمین زد
شهردار شیراز در آیین کلنگ زنی پارک آبی اعلام کرد: سال گذشته با سرمایه گذاران متعددی در خصوص احداث پارک آبی مذاکره کردیم و این موضوع نهایی نیز شده بود اما افزایش نرخ ارز، محاسبات سرمایه‌گذار را برهم زد و او اعلام انصراف کرد از این رو به سمتی رفتیم که شهرداری این مجموعه را خود احداث کند و پروژه را به صورت مشارکتی با شرکت شمس عمران آغاز کردیم.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور گفت: شهرداری شیراز بعد از مذاکرات فراوان، در نهایت کار ساخت بوستان بزرگ آبی شیراز را به صورت مشارکتی آغاز کرد، منابع مالی مورد نیاز این مجموعه تامین شده و تا ۲۴ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی اضافه کرد: در مجموعه شهرداری با اطمینان کار را انجام می دهیم و منابع مالی را پیش بینی کرده ایم و شرکت شمس عمران نیز منابع مالی سهم خود و تیم اجرایی را به گونه ای مستقر می کند تا پروژه به سرعت اجرا شود.
شهردار شیراز در آیین کلنگ‌زنی بوستان آبی این شهر با مطرح کردن این موضوع که یکی از پرسش های شهروندان این است که چرا تاکنون اینچنین پروژه‌ای در کلانشهر شیراز احداث نشده است، گفت: اطمینان دارم تمام مدیران شهرداری شیراز از سال‌ها قبل مایل بودند بوستان آبی و تله کابین با کمک سرمایه‌گذار در این شهر ایجاد شود اما به دلیل نبود سرمایه‌گذاری این هدف تاکنون محقق نشده بود.
شهردار شیراز، توسعه فضاهای تفریحی را از خواسته‌های شهروندان دانست و اظهار داشت: این بوستان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار با زیربنای افزون بر ۲۵ هزار مترمربع و ظرفیت سه هزار نفر احداث می‌شود.
به گفته اسکندرپور این مجموعه تفریحی با ایجاد دریاچه بزرگسالان و کودکان، رودخانه و برخورداری از ۱۴ سرسره طراحی شده است.
وی اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی بوستان‌های آبی، ایجاد تاسیسات تفریحی- سرگرمی، ارتقای سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در شهروندان و توجه به سلامت آنهاست.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15852

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.