• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس خبر داد:

کسب بیش از هفت مقام کشوری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری سپاه فجر در کشور

  • کد خبر : 15444
  • 17 بهمن 1399 - 11:52
کسب بیش از هفت مقام کشوری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری سپاه فجر در کشور
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس از حضور موفق روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس در اختتامیه دومین و سومین کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کسب بیش از هفت مقام کشوری در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار جلال یارمحمدی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس اظهار داشت: در اختتامیه دومین و سومین کنگره فرهنگ و هنر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن انقلاب در تهران برگزار شد، این معاونت با کسب بیش از هفت مقام کشوری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، درخشان‌تر از همیشه ظاهر شد.
یارمحمدی افزود استفاده حداکثری از ظرفیت فرهنگ یاران هنرمند با توجه به وجود استودیو تخصصی ضبط صدا و تصویر فجرآفرینان سپاه فجر استان فارس باعث موفقیت های کسب شده بوده است.
وی افزودبرترین استان در مشارکت ارسال مقالات فرهنگیاران به جشنواره سراسری سپاه، کسب رتبه اول در بخش تک خوانی سرود سرباز جشنواره فرهنگی هنری سپاه، از جمله افتخارات معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس است که یارمحمدی از آن یاد کرد.
به گفته وی، کسب رتبه دوم در بخش عکاسی ، کسب رتبه سوم در بخش تولیدکلیپ فاخر، کسب رتبه اول در بخش تولید پادکست رادیویی ، و کسب رتبه دوم در بخش مستند رادیویی در کنگره سراسری فرهنگ وهنر سپاه درسال ۱۳۹۹، از دیگر افتخارآفرینیهای این معاونت در سپاه فجر فارس است.
رده موفق در عملکرد سال ۱۳۹۹ در عرصه اجرای طرح گام (گردهمایی فرهنگی آفلاین مجازی ) در بین رده‌های سپاه در سال۱۳۹۹ و کسب عنوان سوم طراحی نشان چهره‌های قرآنی سپاه، از دیگر عناوین برتری است که یارمحمدی در این گفت‌وگو به آن اشاره کرد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=15444

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.