• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
جوابیه مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز به انتشار مطلبی مبنی بر اشتغال کارکنان شهرداری؛

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری دارای ۳۰ سال سابقه کار است

  • کد خبر : 14412
  • 28 دی 1399 - 21:26
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری دارای ۳۰ سال سابقه کار است

در پی انتشار مطلبی در یکی از خبرگزاری ها و صفحات فضای مجازی مبنی بر اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز جوابیه زیر را منتشر کرد: مدیر فعلی این حوزه دارای سابقه حدود ۳۰ سال کار در مسئولیت‌های کارشناس امور شهر، مسئول تخلفات شهرداری […]

در پی انتشار مطلبی در یکی از خبرگزاری ها و صفحات فضای مجازی مبنی بر اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز جوابیه زیر را منتشر کرد:

مدیر فعلی این حوزه دارای سابقه حدود ۳۰ سال کار در مسئولیت‌های کارشناس امور شهر، مسئول تخلفات شهرداری منطقه ۵، مسئول تخلفات منطقه ۳، مسئول تخلفات منطقه ۸، رئیس اداره هماهنگی اجرائیات شهرداری، مسئول امور شهر منطقه ۲، رئیس اداره امور پایانه ها بوده و در این حوزه بسیار با تجربه است. همچنین *ایشان یکی از کارکنان زحمتکش و خوشنام شهرداری با سوابق ایثارگری و رزمندگی جنگ تحمیلی نیز است.

مدرک تحصیلی مدیر حوزه «پیشگیری و رفع تخلفات شهری» دیپلم است که با توجه به سابقه ایثارگری و طبق قانون یک مقطع بالاتر محاسبه می شود.

انتخاب وی ناشی از احترام به تجربه ای که طی سالهای متمادی کارگران و کارکنان زحمتکش شهرداری کسب کرده و در راستای ارج نهادن به افراد با سابقه و با تجربه در شهرداری شیراز است. همچنین اعطای مسئولیت شغلی به کارگران قراردادی منعی ندارد، شهرداری شیراز از ظرفیت ایشان در مسیر خدمت رسانی به شهروندان استفاده کرده است.

اشتغال در حوزه «پیشگیری و رفع تخلفات شهری» با توجه به حساسیت شغلی و شرح وظایفی مثل رفع سد معابر، پیشگیری از تخلفات ساختمانی، ساماندهی موضوع تکدی گری و …. نیازمند تجربه و مهارت کاری بسیاری است که با چندین سال فعالیت در این حوزه کسب می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=14412

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.