• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9
​رییس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی:

قرارداد فعالیت دفاتر ماده۳۳ تا پایان سال۹۹ به پایان خواهد رسید

  • کد خبر : 14384
  • 20 دی 1399 - 17:36
قرارداد فعالیت دفاتر ماده۳۳ تا پایان سال۹۹ به پایان خواهد رسید
مشاور شهردار شیراز و رییس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی گفت: از دوشنبه ۱۵ دی ماه ۹۹ دسترسی های ویژه‌ای که شهرداری به دفاتر ماده ۳۳ داده بود حذف شده است و از این تاریخ ثبت درخواست در این دفاتر انجام نخواهد شد و شهروندان شیرازی خودشان می توانند با استفاده از فضای مجازی، ثبت درخواست و پاسخ استعلام، ثبت درخواست پروانه، پایان کار و عدم خلاف ساختمان را انجام دهند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، علاالدین ضیایی افزود: موضوع شهروند سپاری در دستورکار مدیریت شهری شیراز قرار دارد و دفاتر ماده ۳۳ نیز قراردادی با شهرداری شیراز دارند که مهلت آن تا پایان سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید.
علاالدین ضیایی افزود: مهلت ثبت درخواست این دفاتر از ابتدای مهرماه ۹۹ باید بسته می شده که این تاریخ به ۱۵ دی ماه ۹۹ موکول شده و از این تاریخ  ثبت درخواست در این دفاتر انجام نخواهد شد.
وی ادامه داد: این دفاتر باید تمام پرونده هایی را که در اختیار دارند تعیین تکلیف کنند و تا پایان سال ۹۹ اموری از مردم که در اختیارشان است و همچنین تسویه حساب ها را نیز انجام دهند.
رییس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز بیان کرد: ثبت درخواست شهروندان از این پس براساس فرآیندی که تعریف شده انجام خواهد شد؛ از این پس شهروندان شیرازی خودشان می توانند با استفاده از فضای مجازی ثبت درخواست استعلامات،پروانه،پایان کار و عدم خلافی ساختمان را انجام دهند.
وی ادامه داد: اگر شهروندانی نتوانند با استفاده از فضای مجازی ثبت درخواست کنند می توانند به کافی نت یا هر مرکزی دیگر برای انجام این کار مراجعه کنند.
ضیایی تاکید کرد: از دوشنبه ۱۵ دی ماه ۹۹ دسترسی های ویژه‌ای که شهرداری به دفاتر ماده ۳۳ داده بود حذف خواهد شد.
وی ادامه داد: در قرارداد دفاتر ماده ۳۳ بطور شفاف ذکر شده که این مراکز تا پایان سال ۹۹ مجاز به ارایه خدمات شهری به مردم هستند و تا این مهلت باید نسبت به تعیین تکلیف پرونده هایی که در اختیار آنها است اقدام کنند.
مشاور شهردار شیراز فعالیت این دفاتر را در طول ۳ سال گذشته مجاز عنوان کرد و گفت: از سال ۹۶ و در پی مصوبه شورای چهارم شهر شیراز برخی از خدمات شهرداری به دفاتر ماده ۳۳ واگذار شده بود.
وی ادامه داد: تاکنون ۳ بار مجوز ارایه خدمات شهرداری به دفاتر ماده ۳۳ تمدید شده ولی دیگر تمدید نخواهد شد و تا پایان سال باید کل پرونده هایی که در اختیار این دفاتر است تعیین تکلیف و تسویه حساب شود.
ضیایی در پاسخ به سوالی درباره بیکاری نیروهای بکارگیری شده در این مراکز در پی تعطیلی دفاتر گفت: در قرارداد منعقد شده با دفاتر ماده ۳۳ تعهداتی وجود دارد و از قبل به موسسین این دفاتر این موارد اعلام شده است.
وی گفت: در برنامه ششم و میزخدمت الکترونیکی به وضوح آمده که مردم باید بتوانند بصورت الکترونیکی با سازمان مربوط در ارتباط باشند و شهرداری شیراز اکنون در حال ایجاد کارتابل الکترونیکی برای شهروندان است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=14384

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.