• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12
فرمانده سپاه فجر:

۷ هزار بسته معیشتی توسط خادمین شهدا در فارس توزیع شد/ ترویج فرهنگ شهادت رسالت مهم خادمین شهداست/ اجرای طرح نذر رهایی در استان فارس

  • کد خبر : 13907
  • 18 دی 1399 - 16:05
۷ هزار بسته معیشتی توسط خادمین شهدا در فارس توزیع شد/ ترویج فرهنگ شهادت رسالت مهم خادمین شهداست/ اجرای طرح نذر رهایی در استان فارس
سردار بوعلی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و شناساندن سبک زندگی شهدا به نسل جوان رسالت مهم خادمین شهداست.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، آئین توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در استان فارس با حضور سردار یداله بوعلی برگزار شد.
سردار بوعلی در ابن مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دفاع مقدس، گفت: نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی در لباس خادم الشهدا ادامه دهنده راه شهیدان هستند و امروز گوشه ای از جهاد ایشان در موضوع کمک مومنانه و یاری رسانی به محرومان در استان فارس را شاهد هستیم.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه متولی مراسم امروز کمیته خادم الشهدای استان فارس است، گفت: خادمین شهدا طی ماه های گذشته حضور چشمگیری در فعالیت های جهادی نظیر تولید ملزومات بهداشتی، ضد عفونی اماکن عمومی، تغسیل اموات، تهیه نیازمندی های خانواده های شهدا داشته اند و ۸۲ گروه جهادی نیز با حضور خادمین شهدا سازماندهی شده اند.
سردار بوعلی با بیان اینکه امروز ۱۵۰۰ بسته معیشتی در شیراز و ۵۵۰۰ بسته در شهرستان ها توزیع می شود، گفت: علاوه بر این ها ۵۹۵ عدد بسته بهداشتی و ۱۰ عدد بخاری نیز از طرف خادمین شهدا به خانواده های محروم استان فارس اهدا می شود.
وی با بیان اینکه ایمان، تعهد و عمل صالح و روحیه جهادی سه ویژگی مهم شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و شناساندن سبک زندگی شهدا به نسل جوان رسالت مهم خادمین شهداست.
سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت توجه و حمایت از پایگاه ها و اقشار بسیج، گروه های جهادی و خادمین شهدا، خاطرنشان کرد: عملکرد مردم فارس در موضوع کمک مومنانه درخشان بوده است و این نتیجه فعالیت های صادقانه و خالصانه همه اقشار بوده است.
وی با اشاره به آغاز طرح نذر رهایی در استان فارس، گفت: با تلاش خیرین نیک اندیش و جمع آوری ۲۴ میلیارد تومان بیش از ۱۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در قالب این طرح که به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده آزاد شده و این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی و حضور بسیج در عرصه جهاد سلامت در کنار کادر بهداشت و درمان آثار و نتایج بسیار خوبی در راستای مقابله با بیماری کرونا و کاهش شیوع این بیماری داشته که در سطح کشور شاهد آن هستیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13907

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.