• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

مهتاب نبوی، پاراتکواندو کار ایرانی قهرمان جهان شد

  • کد خبر : 13722
  • 15 دی 1399 - 19:58
مهتاب نبوی، پاراتکواندو کار ایرانی قهرمان جهان شد
سیده مهتاب نبوی بانوی پاراتکواندوکار کشورمان فرزند یکی از پرسنل خدوم و زحمت کش شرکت پتروشیمی شیراز ، در رقابت‌های جهانی که در رشته پومسه (اجرای حرکات نمایشی) در کشور بلژیک و به صورت آنلاین برگزار شد، در رده نخست جهان قرار گرفت.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، این رقابت‌ها در ۲ رده سنی برگزار شد که در رده بالای ۱۸ سال سیده مهتاب نبوی توانست مقام نخست را کسب کند و قهرمان جهان شود.
بر اساس همین گزارش مهندس قنبریان مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز با صدور پیامی از طرف خود و دیگر کارکنان شرکت کسب مدال طلای سیده مهتاب نبوی در رقابت های جهانی پاراتکواندو بلژیک را تبریک گفت .
در این پیام آمده است: «طنین انداز شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی پاراتکواندو بلژیک و کسب مدال طلای کاروان ایران توسط بانوی افتخارآفرین استان فارس سیده مهتاب نبوی یکی از مسرت بخش ترین رخداد های ورزشی برای ایران اسلامی و خطه قهرمان پرور فارس بود.
این اتفاق غرور آفرین را به این بانوی قهرمان،خانواده ی بزرگوار نبوی وجامعه ورزش فارس تبریک عرض می نمایم»
این بانوی قهرمان نویسنده و دارای معلولیت می باشد که افتخارهای زیادی در کارنامه خود دارد هم اینک با وجود شیوع بیماری کرونا تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی در منزل خود دنبال می‌کند و در حال حاضر هم در ترم هفتم رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی در دانشگاه شیراز مشغول به تحصیل می باشد.
مهتاب نبوی که نویسنده ۲ کتاب با عنوان‌های “در نگاه مهتاب” و “تا بی نهایت” است، قصد دارد سومین کتابش را هم منتشر کند.
سیده مهتاب نبوی که در سال ۱۳۷۷در شیراز تولد یافت، تکواندو را از ۹ سالگی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۹ در رقابت‌هایی که به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد، مدال ارزشمند طلای جهان را در وزن منهای ۵۸ بر گردن آویخت.
او همچنین در رقابت‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ که در شهر هوشیمینه کشور ویتنام برگزار شد،یک نشان طلا و یک برنز کسب کرد و افزون بر این چندین مدال رنگارنگ مسابقه‌های بین‌المللی و داخلی را در کارنامه دارد

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13722

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.