• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9
در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز؛

از فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز تجلیل شد

  • کد خبر : 13704
  • 15 دی 1399 - 19:30
از فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز تجلیل شد
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد شصت و پنجمین جلسه صحن علنی از مسیح گلکاری فرمانده بسیج ادارات کل شهرداری شیراز تجلیل کردند.

گلکاری در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: برای تحقق تمدن اسلامی که ۴ رکن اصلی آن دین،عقلانیت، علم و اخلاق است باید مسیر ۵ مرحله ای، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی پشت سر گذاشته شود که دو مرحله آن به طور کامل انجام شده و در مرحله تشکیل دولت اسلامی نیاز به حضور کارکنان در تراز انقلاب اسلامی هستیم.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز افزود: این کارکنان باید از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، اداری و سیاسی در تراز انقلاب اسلامی باشند، که با توجه به مشکلات موجود، راهی به جز تربیت نیروی تراز اول انقلاب اسلامی نیست.
گلکاری اظهار داشت: هدف این حوزه انجام فعالیت های تربیتی رفتارساز به منظور پرورش کارکنان الگو برای دیگر نیروهاست.

وی شاخصه این نیروها را، داشتن روحیه خدمت جهادی، تکریم ارباب رجوع، حفظ بیت المال و حلال و حرام دانستن عنوان کرد.
گلکاری بیان کرد: به منظور محرومیت زدایی، این حوزه فعالیتهای متعددی در طرح مواسات، همدلی، کمکهای مومنانه و مقابله با ویروس کرونا در مناطق کم برخوردار با همکاری گروه های جهادی همکاران شهرداری و گروه جهادی عاشورا در این ایام انجام داده است.
دکتر گلکاری توزیع بسته معیشتی و اقلام اساسی به رانندگان اتوبوس سازمان حمل و نقل مسافر و مناطق کم برخوردار، ضدعفونی کردن معابر، توزیع ماسک و تعمیر منازل مناطق محروم را از جمله فعالیتهای این حوزه برشمرد.
وی همچنین از ملاقات با خانواده شهدا به عنوان قدامات این حوزه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با هماهنگی مدیران و همکاران شهرداری یاد کرد.
مسیح گلکاری در پایان از قابلیت این حوزه در امداد و نجات، آواربرداری و فعالیت‌های خودحفاظتی سازمان ها و اماکن شهرداری با توجه به شرایط و تهدیدات مختلف خبر داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13704

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.