• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
9

اخبار پلیس فارس – ۲۰ فروردین ۹۹

  • کد خبر : 1355
  • 21 فروردین 1399 - 10:04
اخبار پلیس فارس – ۲۰ فروردین ۹۹

پیام تبریک فرمانده انتظامی فارس به مناسبت نیمه شعبان سردار ” رهام بخش حبیبی” طی پیامی سالروز میلاد فرخنده و با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را به عاشقان حضرتش، مردم شریف، ولایتمدار و متدین استان فارس و تمامی همکاران و خانواده هایشان تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، […]

پیام تبریک فرمانده انتظامی فارس به مناسبت نیمه شعبان

سردار ” رهام بخش حبیبی” طی پیامی سالروز میلاد فرخنده و با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را به عاشقان حضرتش، مردم شریف، ولایتمدار و متدین استان فارس و تمامی همکاران و خانواده هایشان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته باد بزم قدسیان در صبحی که آفتاب زمین و آسمان به زیر سقف خانه نرگس طلوع می کند . مبارک باد ولادت فرزندی از سلاله پاک رسول اعظم (ص) که پایان امامت است و با وجود او زمین و زمان پر از عدل و داد و رهایی از بدی ها و فتنه ها خواهد شد .

نیمه شعبان المعظم، سالروز ولادت با سعادت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، خاتم الاوصیاء، مفخر الاولیاء،حضرت مهدی موعود (عج) است که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند.

اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب انتظار یگانه منجی خود می‌سوزد و انسانیت، ظهور پرچم‌دار حکومتی فراگیر و عدالت‌گستر را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند، بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و مبارزه با ظالمان و دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق تعالی ظهورش را طلب نماییم.

اینک جهان بیش از هر زمان دیگر در آرزوی معنویت و عدالت و تشنه ظهور منجی عالم بشریت است،مستضعفین جهان چشم به راه قدوم مبارک قائم آل محمد (ص) هستند تا آنگاه که به فرمان الهی ظهور و با نابودی همه قدرت‌های ستم و تشکیل حکومت واحد جهانی، عدل و قسط را در دنیا اجرا کند .

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت میلاد مسعود ‌یگانه‌ ‌عالم‌ و آخرین ‌ذخیره‌ الهی ‌برای ‌نجات‌ انسان، حضرت ولی‌عصر (عج) به پیشگاه مقام عظمای ولایت،همه آزادگان جهان و منتظران ظهور و به ویژه مردم شریف و ولایی استان فارس و تمامی همکاران عزیز و خانواده های محترمشان، امیدوارم که به عنوان پیروان حضرت مهدی (عج) با خودسازی و بصیرت آماده ظهور آن امام همام باشیم و زمین را برای ظهور نورانی آن حجت حق آماده نماییم .

اجرای طرح مردم یاری توسط یگان ویژه فارس

یگان ویژه انتظامی استان در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا اقدام به اجرای طرح مردم یاری امید به آینده در سایه مهدویت در شیراز کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این طرح که به مناسبت ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در مجتمع مسکونی الهادی شیراز برگزار شد، نیروهای یگان ویژه اقدام به توزیع ۵۵۰ بسته بهداشتی شامل ماسک،دستکش و مواد ضد عفونی،بسته های پذیرایی و شیرینی،غربالگری، تب سنجی مردم، گندزدایی و سم زدایی معابر و منازل همراه با مولودی خوانی ویژه نیمه شعبان نمودند.

قدردانی امام جمعه لارستان از اقدامات پلیس

امام جمعه شهرستان لارستان از اقدامات پلیس در راستای انجام ماموریت های محوله پیرامون پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان به همراه تنی چند از معاونان خود با امام جمعه دیدار کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین “مختار موسوی خرم” ازعملکرد و رشادت های پلیس در انجام وظیفه و ماموریت های محوله به ویژه در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

وی افزود: برابرفرمایشات مقام عظمای ولایت پلیس باید مقتدر،عادل،هوشیار و پیشرفت مستمر داشته باشد.

امام جمعه شهرستان لارستان گفت: دشمن در بحث  قاچاق،اقتصاد و فضای مجازی کشور را مورد هجمه خود قرار داده است که می طلبد پلیس هوشیار باشد و با اقتدار، سعه صدر و روحیه ایثارگری برخورد قاطع در پیشگیری از جرائم را اجرایی کند.

در ادامه، سرهنگ”داود امجدی” فرمانده انتظامی شهرستان لارستان پیرامون اقدامات این فرماندهی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با اجرای طرح فاصله اجتماعی،کشفیات مواد مخدر،اموال مسروقه، کالا و احشام قاچاق، رصد فضای مجازی وپلمپ صنوف غیر بهداشتی متخلف گزارش مشروحی ارائه داد.

 وی خاطر نشان کرد : برخورد با کلیه جرائم به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار داشته و به صورت مستمر اجرایی می شود.

در خرامه ؛ شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۸ ساعت

فرمانده انتظامی خرامه از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۸ ساعت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالرسول جوکار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی،  ماموران انتظامی  سریعاً جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به مفید واقع نشدن اقدامات درمانی و فوت فرد مصدوم بر اثر وقوع این درگیری،افزود: برابر بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد، قاتل با یک دستگاه  موتورسیکلت به محل عبور مقتول مراجعه و پس از درگیری، به وسیله یک قبضه چاقو به مقتول ضربه وارد کرده و از صحنه متواری شده است.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی تشکیل و اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد، افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، قاتل شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، وی در کمتر از ۸ ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه در پایان با بیان اینکه قاتل در تحقیقات انگیزه خود را اختلافات شخصی  با مقتول اعلام کرد، گفت: متهم به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی افزود: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می گیرد.

دیدار نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی شهرستان

منتخب مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی شهرستان کازرون دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عبادی نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در این دیدار اظهار داشت:  شما به عنوان چهره ای انقلابی و دانشمند برای کشور مایه افتخار هستید و فردی صدیق  و سرمایه ای مهم برای کشور و شهرستان محسوب می شوید.

وی تعامل پلیس و نماینده مردم را گامی اساسی در جهت حل مشکلات شهروندان عنوان کرد و گفت: قطعاً تعامل دو سویه به برقراری نظم و امنیت و تامین آرامش شهروندان کمک خواهد کرد.

در ادامه، دکتر “عباسی دوانی” منتخب شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از مجموعه انتظامی شهرستان، گفت:مجموعه نیروی انتظامی ماموریت های مهم و پیچیده ای دارد و به لطف خداوند توانسته از این ماموریت ها  سرافراز بیرون بیاید.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تلاش همه جانبه ،همکاری و همدلی شاهد برقراری بیش از پیش امنیت در سطح شهرستان کازرون باشیم.

کاهش ۱۴ درصدی سرقت در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از کاهش ۱۴ درصدی سرقت در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

سرهنگ “مرادصارمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در ایام تعطیلات نوروز، سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، به میزان ۱۴درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشفیات سرقت در این ایام، فعال نمودن گشت های شبانه، بکار گیری تمامی امکانات و توانمندی های پلیس، تلاش شبانه روزی کارکنان و مشارکت همگانی مردم در تولید امنیت را از جمله دلایل کاهش سرقت و افزایش کشفیات برشمرد.

سرهنگ صارمی درپایان با اشاره به اینکه در ایام نوروز دستگیری سارقان ۷۳درصد افزایش داشته است، بیان کرد:تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت پایدار به کار خواهیم گرفت.

کشف ۹۶۶ عدد محلول ضد عفونی کننده تقلبی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف ۹۶۶ عدد محلول ضد عفونی کننده تقلبی توسط ماموران انتظامی خبر داد .

سرهنگ”خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،در تشریح جزئیات این خبر گفت:به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و سود جویی برخی افراد متخلف، اقدامات لازم در راستای مقابله و پیشگیری از این بیماری انجام می گیرد .

وی افزود : ماموران اداره اماکن عمومی این شهرستان از فعالیت غیر مجاز یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در بازدید از آن مکان ۵۰۷ بطری محلول ضد عفونی کننده تقلبی کشف و  آن مکان را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد : همچنین در راستای جلوگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از احتکار کالاهای اساسی و بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا ،ماموران اداره اماکن عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فرد سودجوی دیگری که به صورت غیر قانونی در حال توزیع مواد ضد عفونی تقلبی در سطح شهرستان بود، با خبر شدند.

سرهنگ رزمجویی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی مرجع قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل دپو محموله، تعداد ۴۵۹بطری محلول ضد عفونی کننده غیر استاندارد که به صورت دست ساز و تقلبی تهیه شده بود،کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه دو متهم د راین راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت:پلیس با کسانی که بخواهند اقلام مورد نیاز مردم را احتکار و یا به صورت تقلبی این اقلام را تولید کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

اعتراف ۲ سارق به ۲۰ فقره سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مهدی جوکار”درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبرگفت:در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو، درون خودرو و اماکن خصوصی در فیروزآباد ، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و به دست آوردن سرنخهای لازم، ۲ متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار بیان کرد: این متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۰ فقره سرقت قطعات خودرو، درون خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان فیروزآباد اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف خودروی سرقتی در مرودشت

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان مرودشت، یک دستگاه خودرو سرقتی پراید در کمتر از ۲ ساعت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت سواری پراید در سطح این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ انقلاب قرار گرفت.

سرهنگ ” اسماعیل زراعتیان ” افزود: اقدامات جهت کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق آغاز شد تا اینکه در نهایت هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید رها شده در یکی از خیابان های سطح شهر مشکوک و با استعلام از سامانه مشخص شد، همان خودروی سرقتی است.

رئیس پلیس مرودشت با اشاره به اینکه مأموران بلافاصله خودرو را به پارکینگ انتقال دادند، تصریح کرد: تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری سارق ادامه دارد.

وی در پایان به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: خودرو های خود را در نقاط پرت، خلوت و تاریک پارک نکنند و نسبت به نصب دزد گیر، قفل پدال و سایر اقداماتی که حالت بازدارنده دارند، اقدام نمایند.

پلمپ ۲۱ واحد صنفی متخلف در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر صنوف و پلمپ ۲۱ واحد صنفی متخلف به منظور پیشگیری وکاهش شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سرهنگ”داود امجدی”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان به منظور پیشگیری وکاهش شیوع ویروس کرونا،اقدامات کنترلی ونظارتی رابه صورت ویژه در دستورکار قرارداده و از ۱۴۹ واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح،به ۱۲۸ واحد صنفی تذکر و ۲۱ واحد صنفی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی  و قوانین و مقررات به منظور پیشگیری و کاهش شیوع ویروس کرونا، با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان این که پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی و با هدف پیشگیری وکاهش شیوع ویروس کرونا،اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحدهای صنفی تشدید خواهد کرد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۴ کیلوگرم تریاک از یک منزل در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۱۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک منزل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا نوشاد” با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ،مخفیگاه احدی از متهمان را شناسایی  و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۱۴ کیلوگرم تریاک و ۱۴ گرم شیشه کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه بی امان با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از جان مایه می گذارند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1355

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.