• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس

کانون، زمستان گرم و بانشاطی را برای کودکان ونوجوانان رقم می‌زند

  • کد خبر : 13521
  • 12 دی 1399 - 9:54
کانون، زمستان گرم و بانشاطی را برای کودکان ونوجوانان رقم می‌زند
ثبت‌نام کارگاه‌های زمستانی آنلاین فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آغاز شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، سرپرست کانون فارس، با اشاره به استقبال گسترده‌ی خانواده‌ها از کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی که به صورت مجازی تشکیل می‌شود تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری و به‌منظور غنی‌کردن و پر‌کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، فعالیت‌های این اداره کل در ۵۸ مرکز ثابت، سیار و پستی به‌ صورت مجازی انجام شده است.
سعیدرضا کامرانی افزود: جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان ونوجوانان و اسامی مدرسان دوره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در پایگاه خبری به نشانی kanoonnews.ir و سامانه kpf.ir قابل مشاهده است که خدمات فرهنگی متنوعی را در بخش آموزش‌های مجازی به کودکان و نوجوانان عرضه می‌کنند.
سرپرست کانون فارس با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مجازی در فصل زمستان تأکید کرد: در فصل زمستان نزدیک به ۳۰ عنوان کارگاه برخط فرهنگی، هنری و ادبی تدارک دیده شده که به نسبت فصل پاییز از رشد قابل‌توجهی برخوردار است.
کامرانی همکاری خانواده‌ها و حضور کودکان و نوجوانان سراسر استان فارس در این کارگاه‌ها را علاوه بر شناسایی و پرورش استعدادهای آنان، موجب افزایش نشاط، شادابی، روحیه و انگیزه برای پرداختن به فعالیت‌های درسی آنان برشمرد.
به گفته‌ی کامرانی، دوره‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی عبارتند: از داستان‌نویسی، نمایش، بازیگری، انیمیشن، سفال، بازی و سرگرمی، حال خوش زندگی، نقاشی، قصه‌گویی، نوشتن خلاق و شاهنامه‌خوانی.
گفتنی است مهلت ثبت‌نام اعضای کودک و نوجوان سراسر استان فارس در کارگاه‌های برخط فصل زمستان سال جاری، تا هفدهم دی ۱۳۹۹ خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه fars.kpf.ir نسبت به انتخاب عناوین و زمان حضور در این کارگاه‌ها اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13521

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.