• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11
فرماندار قیروکارزین خبر داد:

توسعه شبکه برق قیروکارزین با بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار

  • کد خبر : 13209
  • 06 دی 1399 - 15:18
توسعه شبکه برق قیروکارزین با بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار
فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در مدیریت توزیع نیروی برق این شهرستان از ابتدای سال 1398 تا کنون 373 میلیارد  ریال اعتبار برای طرح های عمرانی و توسعه ای صرف شده است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قیروکارزین، علی محمد کریمی با بیان اینکه انجام اقدامات عمرانی و توسعه ای برای توزیع بهینه نیروی برق در سطح شهرستان از اولویت ها است، تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم در دوره زمانی مذکور بیشترین اعتبارات برای رفع افت ولتاژ برق هزینه گردید.
به گفته وی؛ از ابتدای سال گذشته تا کنون ۵۵ دستگاه ترانس به منظور افزایش ظرفیت و رفع افت ولتاژ ها با اعتبار یک صد میلیارد ریال خریداری، نصب و وارد مدار شبکه توزیع برق این شهرستان شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه افت ولتاژ ها یکی از مهم ترین دغدغه های مشترکین برق خصوصا در فصول گرم سال است، افزود: به همین منظور هفت دستگاه اتو ترانس افزاینده ولتاژ فشار متوسط  نیز به جهت رفع افت ولتاژ ها با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال تامین که عملیات نصب آن ۵۰ درصد پیشرفت دارد.
کریمی اظهار کرد: توسعه شبکه ‌های فشار ضعیف در شهرها و روستا های شهرستان قیروکارزین به طول ۱۵کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، تعویض ۵۰۰ پایه برق به منظور افزایش پایداری و تاب آوری آن ها با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و تعویض هزار دستگاه کنتور لوازم اندازه گیری دیماندی و تبدیل به فهام  به منظور کاهش تلفات با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص مدیریت توزیع نیروی برق این شهرستان بوده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین ابراز کرد: در مدت بیش از ۲۱ ماه گذشته به منظور افزایش قابلیت اطمینان و کاهش قطعی شبکه برق، ۸۰۰ کیلومتر از این شبکه ها با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی تعمیر و نوسازی شده است.
او با بیان اینکه روشنایی معابر شهری و روستایی از مسائل حائز اهمیت برای شهروندان و موثر در افزایش امنیت مناطق مسکونی است، اضافه کرد: شبکه روشنایی معابر امام شهر و دهستان هنگام از بخش مرکزی شهرستان قیروکارزین به طول ۳۵۰۰ متر با اعتبار ده میلیارد ریالی توسعه یافته است.
فرماندار شهرستان قیروکارزین به توسعه فیدر فشار متوسط شهر قیر و شهر کارزین به طول بیش از ۶ هزار متر و اعتبار ۱۸ میلیارد ریالی نیز اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تا کنون هزار مورد انشعاب جدید برق برای متقاضیان این شهرستان با اعتبار ۵ میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده است.
وی ضمن قدر دانی از تلاش های مجموعه مدیریت شرکت توزیع برق استان و شهرستان با تاکید بر اینکه با عزم راسخ و جدی می توان بر مشکلات و کاستی ها فائق آمد، بیان کرد: امیدواریم کار خدمت رسانی به مردم فهیم و قدر شناس این شهرستان توسط تمامی دستگاه های دولتی بیش از بیش و با جدیت دنبال شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13209

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.