• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
زارع پور دبیر کانون هم اندیشی ستاد فجر در استان فارس:

گفتمان سازی و بازگشت به مکتب امامین انقلاب اسلامی راهبرد اساسی در گام دوم انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 13055
  • 03 دی 1399 - 7:50
گفتمان سازی و بازگشت به مکتب امامین انقلاب اسلامی راهبرد اساسی در گام دوم انقلاب اسلامی است
پانزدهمین همایش کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با موضوع «روحیه انقلابی، نهضت علمی و مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار شد.

زارع پور دبیر کانون هم اندیشی استان فارس با اعلام این خبر گفت: نشست سالانه ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی که هر سال به صورت متمرکز در شهر مقدس قم برگزار می گردید امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و با حضور استانهای مختلف و میهمانان ویژه مراسم برگزار شد.
ایشان با اشاره به حضور شورای مرکزی کانون هم اندیشی مرکز استان در شیراز و کانون های شهرستانی در هر شهر افزود: در این اجلاسیه دکتر زاکانی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و حضرت آیت الله میرباقری نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری با بیان الزامات گام دوم انقلاب اسلامی به تبیین نقش روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در توسعه نهضت علمی و رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب اسلامی پرداختند.
وی افزود: به منظور تبیین الزامات و بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در بیانیه مهم و تاریخ ساز گام دوم انقلاب اسلامی، پانزدهمین همایش کشوری خود را با موضوع «روحیه انقلابی، نهضت علمی و مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی»به صورت مجازی برگزار شد تا راهبردهای اساسی اقدامات فرهنگی و بررسی حوزه های مورد نیاز در دستور کار قرار گیرد و جوانان مؤمن انقلابی و حزب اللهی مسیر حرکت خود را با این مبانی تنظیم کنند. این اجلاسیه یک مرکز هماهنگی و هم افزایی است تا با دستور کار اقدام در حوزه بیانیه گام دوم، نقش نیروهای انقلابی تبیین گردد.
غلامحسین زارع پور دبیر کانون هم اندیشی استان فارس افزود: ستاد فجر یک مجموعه فراگیر گفتمانی در حوزه تبیین الزامات و مطالبات امامین انقلاب اسلامی است که بدون نگاه جناحی و ورود به هرگونه مصداق، با رویکردی فرهنگی سالهاست گفتمان انقلاب اسلامی را در سراسر کشور گفتمان سازی می نماید که امروز جمع های موثر از جوانان و خواص انقلابی شهرهای استان فارس توانسته اند در این حوزه موفقیتهای موثری داشته باشند.
خاطرنشان می سازد در این نشست پیام ویدئویی حضرت آیت الله مصباح یزدی در توصیه به نیروهای انقلابی برای کار فرهنگی و جهادی پخش گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13055

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.