• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

درخشش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس در پویش صنعت برق همیشه بیدار

  • کد خبر : 1305
  • 20 فروردین 1399 - 10:14
درخشش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس در پویش صنعت برق همیشه بیدار
صدیقه ببران مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با ارسال تقدیر نامه از مدیران روابط عمومی برخی شرکت های برق در سطح کشور برای حضور در پویش صنعت برق همیشه بیدار تقدیر کرد ، روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس پیشتاز در دنبال کردن این پویش است که مورد تقدیر روابط عمومی وزارت نیرو قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، پویش صنعتبرقهمیشه_بیدار به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی ایجاد شده که برای مداوای بیماران کرونا در کشور تلاش می‌کنند  و هدف آن تامین برق پایدار مراکز درمانی و بیمارستانی است.
در بخشی از تقدیر نامه مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو خطاب به مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس آمده است : مسوولیت عظیم نمایش توسعه و بالندگی صنعت برق که مرهون همت والا و تلاش صادقانه متخصصان و صنعتگران پرتلاش و کارآمد میهن اسلامی است وظیفه ای خطیر است که بر دوش روابط عمومی های این صنعت بزرگ نهاده شده تا نقشی تاثیر گذار و ماندگار در ثبت  تلاش های جهادی و ایثارگری های همکارانشان ایفا نمایند .
مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو در ادامه این تقدیر نامه تاکید کرد: در دنیای امروز علم ارتباطات و دست اندرکاران آن حوزه شریان های اطلاع رسانی و عامل همبستگی مخاطبان و سازمان ها به شمار می روند و بی تردید روابط عمومی ها از جایگاه مهم و انکار ناپذیری درروند آگاهی بخشی و انسجام بین مردم و جاکمیت برخوردارند.
خانم ببران در ادامه این تقدیر نامه با اشاره به پویش ” صنعت برق همیشه بیدار ” از تلاش های روابط عمومی جهت مشارکت در این پویش که همزمان با عید نوروز و در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد گردید تا خدمتگزاری پرسنل کوشای صنعت برق کشور را به سمع و نظر هموطنان برساند قدردانی کرد.
مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو در این تقدیر نامه از محسن جوادی آزاد مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس و مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان و همچنین مدیران روابط عمومی شرکت های توزیع برق استان های خراسان جنوبی ، فارس ، مرکزی و گیلان تقدیر کرد.
لازم به ذکر است در ایام نوروز امسال افزون بر ۲۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق در سطح کشور  فعالیت کردند  تا شبکه پایداری شبکه برق حفظ شود، همه پرسنل این صنعت با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات‌رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکان تلاش  کردند.

این تعداد از نیروهای زحمتکش صنعت برق درنیروگاه‌ها، مراکز دیسپاچینگ، گروه‌های تعمیر و نگهداری ، ایستگاهها ، اکیپ‌های عملیاتی و مراکز اتفاقات شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور فعالیت کردند.
 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1305

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.