• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

برخورد خودروی سواری با تیر چراغ برق حادثه آفرید

  • کد خبر : 13037
  • 04 دی 1399 - 6:16
برخورد خودروی سواری با تیر چراغ برق حادثه آفرید

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، رأس ساعت۰۰:۱۱بامداد امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شیراز ، ستاد فرماندهی این سازمان نیز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ و گروه امداد و نجات جاده ای را روانه محل حادثه کرد. بر اساس این گزارش یک […]

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، رأس ساعت۰۰:۱۱بامداد امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شیراز ، ستاد فرماندهی این سازمان نیز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ و گروه امداد و نجات جاده ای را روانه محل حادثه کرد.

بر اساس این گزارش یک دستگاه خودرو پژو پارس که در مسیر بولوار دولت در حال تردد بود بنا به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و به شدت با تیر چراغ برق وسط بولوار، برخورد کرده بود که منجر به مصدومیت سه سرنشین آن و همچنین محبوس شدن راننده در داخل کابین خودرو گردید.

نیروهای عملیاتی پس از بازدید و بررسی های اولیه و ایجاد حریم ایمنی در محدوده حادثه، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کرده و با استفاده از ابزار تخصصی امداد و نجات جاده ای عملیات نجات خود را آغاز کردند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن افراد محبوس را آزاد کنند .

آتش نشانان مصدومین و شخص محبوس شده را از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و به عوامل اورژانس حاضر درمحل حادثه جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل دادند.

آتش نشانان در پایان عملیات پس از ایمن سازی محل حادثه، خودرو را جهت بررسی علت وقوع این حادثه و نیز انجام مراحل قانونی به پلیس راهور و نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13037

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.