• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11
دکتر پرنیان شهردار صدرا خبرداد:

توسعه پرشتاب حمل و نقل شهری صدرا با چاشنی اشتغال/ اختصاص ۱۰۰ دستگاه تاکسی شهری به صدرا تا پایان سال ۹۹

  • کد خبر : 12769
  • 02 دی 1399 - 19:17
توسعه پرشتاب حمل و نقل شهری صدرا با چاشنی اشتغال/ اختصاص ۱۰۰ دستگاه تاکسی شهری به صدرا تا پایان سال ۹۹
در دیدار شهردار صدار با مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور تصمیمات مهمی در جهت ارتقا کیفیت حمل و نقل مسافر در شهر صدرا و ایجاد اشتغال در این حوزه اتخاذ گردید.

به گزارش سحاب پرس به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا، در راستای پیگیری حل مشکلات حمل و نقل شهری در صدرا و رفاه حال شهروندان، دکتر پرنیان شهردار صدرا با مهندس سعید قیصر، مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور دیدار و گفتگو کرد.
شهردار صدرا با اشاره به این جلسه گفت: یکی از مشکلات شهروندان شهر صدرا کمبود ناوگان اتوبوسرانی و نداشتن هرگونه تاکسی بوده است.
حضور مسافرکش های شخصی نیز به دلیل عدم نظارت شهرداری بر عملکرد آنان و عدم نرخگذاری، نارضایتی مردم را در پی داشته که تلاش شهرداری بهبود این وضعیت بوده است.
دکتر پرنیان با اشاره به جلسه با مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور در تهران گفت: برای اولین بار سهمیه مناسب تاکسی برای شهر صدرا جذب شده است و تا پایان سال ۹۹ تعداد ۱۰۰ دستگاه تاکسی پژو ۴۰۵ و سمند به متقاضیان در شهر صدرا واگذار می گردد.
ایشان افزود: این تصمیم علاوه بر ایجاد ظرفیت مناسب در شهر، تاثیر زیادی بر سهولت در حمل و نقل درون و برون شهری خواهد داشت و علاوه بر این به ایجاد اشتغال برای حداقل ۱۰۰ خانواده کمک خواهد کرد.
دکتر پرنیان همچنین با اشاره به نیاز شهر صدرا به خدمات مختلف حمل و نقل بیان داشت: در این جلسه علاوه بر مجوز ۱۰۰ دستگاه تاکسی، مجوز ۳۰ خودرو تاکسی بی سیم نیز اخذ شده است که تا پایان سال ۹۹ به متقاضیان واگذار خواهد شد.
شهردار صدرا خاطرنشان ساخت: در چند روز آینده شرایط دریافت پروانه تاکسیرانی و واگذاری سهمیه جذب شده به اطلاع عموم رسانده می شود تا متقاضیان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین براساس توافق اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، واگذاری تاکسی ها به مدت ۲ ماه پس از واریز مبلغ به قیمت نمایندگی آغاز می گردد تا قبل از اتمام سال ۹۹ این خودروها به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده شوند.
لازم به ذکر است در این جلسه که مهندس پیران رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری صدرا نیز حضور داشت، توافق گردید تا دو خودرو جهت بازرسی از خط تاکسیرانی، توسط اتحادیه به شهرداری صدرا واگذار گردد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12769

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.