• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
فرماندار شیراز در سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار:

از خود گذشتگی پرستاران، مدال زرین ایثار و رشادت بر پیشانی تاریخ ایران اسلامی است

  • کد خبر : 12514
  • 30 آذر 1399 - 18:42
از خود گذشتگی پرستاران، مدال زرین ایثار و رشادت بر پیشانی تاریخ ایران اسلامی است
همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و تجلیل از مدافعان سلامت، فرماندار شیراز به همراه امام جمعه و شهردار صدرا، فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیر المومنین (ع)،مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا و جمعی از مسئولین شهری صدرا ضمن بازدید از بیمارستان پیوند اعضاء ابوعلی سینا با اهداء گل و شیرینی از زحمات پرستاران و پرسنل این بیمارستان قدردانی کردند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا،امیری فرماندار شهرستان شیراز ضمن تبریک میلاد با سعادت بانوی عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و پاسداشت شهدای گرانقدر مدافع سلامت و روز پرستار گفت : بدینوسیله از مجاهدت ها ورشادتهای پرستاران از جان گذشته صمیمانه قدردانی نموده و سربلندی و اقتدار بیش از پیش آنان را از پروردگار رحمان مسئلت دارم.
وی ضمن تشکراز مدیریت بیمارستان ابو علی سینا و زحمات دکتر ملک حسینی در این شرایط حساس گفت: امروز در شرایط اپیدمی بیماری کووید۱۹ ، پرستاران، پزشکان و پرسنل این بیمارستان در کنار پرستاران ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا با تأسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س) نمونه‌ای از صبر و فداکاری را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌اند که بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است، همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

امیری خاطر نشان ساخت: امروز شاهد برطرف شدن برخی مشکلات عمرانی مورد نیاز بیمارستان و مراجعین آن توسط شهرداری صدرا هستیم که امیدواریم این ارتباط مناسب فی مابین بخش سلامت و بخش خدمات شهری ادامه یابد.
فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی دکتر صلاحی مدیر بیمارستان ابو علی سینا افزود :امیدواریم با همکاری شهرداری و شرکت عمران شهر صدرا و با تشکیل تعاونی مسکن در بیمارستان و واگذاری زمین و همچنین اعطای تخفیفات ویژه در پروانه های ساختمانی بخشی از مشکلات این قشر زحمت کش مرتفع گردد.
در این مراسم لوح سپاسی از سوی فرماندار شیراز ، به مدیر بیمارستان ابو علی سینا، به نمایندگی از پرسنل و پرستاران بیمارستان اهداء و ضمن سرکشی از بخشهای بیمارستان از خدمات پرستاران با تقدیم گل، تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12514

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.