• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای شهر شیراز تاکید کرد؛

لزوم تمرکز کافی بر نقش‌آفرینی شهرداری در توسعه شهر

  • کد خبر : 1173
  • 18 فروردین 1399 - 15:56
لزوم تمرکز کافی بر نقش‌آفرینی شهرداری در توسعه شهر
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای شهر شیراز از مدیران شهرداری تقاضا کرد از رسالت اصلی خود که ارایه خدمات شایسته به شهروندان و نقش‌آفرینی در توسعه شهر است فاصله نگیرند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سینا بنی زمانی» تصریح کرد: هر ساله پس از تصویب بودجه سالانه شهرداری در شورا و ابلاغ آن به شهرداری، اولویت تخصیص بودجه به ردیف‌های اعتباری و پروژه‌ها تعیین می‌شود که به علت تمرکز شهرداری بر بحران کرونا، این امر برای سال ۹۹ تاکنون انجام نشده است.

وی افزود: به منظور اطمینان از تطابق تعیین اولویت‌های تخصیص در سال ۹۹ با سیاست‌های شورا، در هفته‌های پایانی سال گذشته بررسی‌هایی در کمیسیون برنامه و بودجه آغاز شد.


او نتیجه این بررسی را منجر به تعیین لیست ابتدایی از برخی اولویت‌های مد نظر شورا دانست و افزود: در ادامه شهرداری نظرات خود در خصوص اولویت‌ها به شورا را ارسال کرد که در کمیسیون به بحث گذاشته شد.


این عضو شورای پنجم از مدیران شهرداری تقاضا کرد همانطور که به بحران ناشی از شیوع کرونا توجه خوبی نشان دادند، از رسالت اصلی خود که ارایه خدمات شایسته به شهروندان و نقش‌آفرینی در توسعه شهر از مجرای اجرای‌ پروژه‌های عمرانی و برگزاری رویدادهای فاخر است، فاصله نگیرند.


بنی زمانی اظهار داشت: با هدف نظارت شورا بر این امر و نیز اطمینان از انطباق اولویت‌های تخصیص بودجه ۹۹ با سیاست‌های شورا، تعیین اولویت‌بندی در کمیسیون تلفیق شورا پی‌گیری خواهد شد.


وی اظهار امیدواری کرد: علی‌رغم تنگناهای ایجادشده توسط بحران کرونا، شورا بتواند با اولویت‌بندی صحیح تخصیص بودجه ۹۹ و اعمال نظارت کافی بر اجرای آن، فضای بهینه‌ای در مدیریت شهری ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1173

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.