• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
#شیراز_پایتخت_کتاب_ایران

تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از ۵ نویسنده و پژوهشگر

  • کد خبر : 10726
  • 01 آذر 1399 - 18:24
تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از ۵ نویسنده و پژوهشگر
صابر سهرابی از عرفان شیروانی‌لک، نویسنده‌ای از دیار نورآباد ممسنی و مسلم فلاح تفننی از نویسندگان شمال فارس را به دلیل نگارش آثاری ویژه مورد تقدیر قرار داد. وی همچنین از نوشین طالب‌زاده پژوهشگر شیرازی و غلامرضا خوش‌اقبال و کرامت‌الله یزدانی، کارمندان این اداره کل نیز تقدیر کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در روز پایانی هفته کتاب و کتاب‌خوانی، از دو نویسنده شهرستانی و یک نویسنده شیرازی و دو کارمند پژوهشگر این اداره کل تقدیر کرد.

صابر سهرابی از عرفان شیروانی‌لک، نویسنده‌ای از دیار نورآباد ممسنی و مسلم فلاح تفننی از نویسندگان خرم‌بیدی را به دلیل نگارش آثاری ویژه مورد تقدیر قرار داد.

وی همچنین از نوشین طالب‌زاده پژوهشگر شیرازی و غلامرضا خوش‌اقبال و کرامت‌الله یزدانی، کارمندان این اداره کل نیز تقدیر کرد.

دکتر نوشین طالب زاده نویسنده کتاب ارزشمند شکواییه در شعر معاصر که یکی از آثار جالب و خواندنی است و جای آن در میان آثاری که در خصوص شعر معاصر گفته شده است خالی به نظر می آمد را  در انتشارات برازمان به چاپ رسانده است.

غلامرضا خوش‌اقبال نیز دانش‌آموخته دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز و کارمند پیمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است این پژوهشگر در سال گذشته چند کتاب پژوهشی همچون «روزبهان بقلی» را به چاپ رسانده است. این کتاب به زندگی و شرح احوال روزبهان بقلی، عارف نامدار قرن ششم پرداخته و از زوایای جدیدی با او روبرو شده است. اثر دیگر او که با همکاری سرکار خانم نسیمه خسروی نوشته شده است با عنوان: «فرهنگ، هنر وسرزندگی شهری» به جریان‌های فرهنگی و هنری می پردازد که می تواند نشاط و سرزندگی اجتماعی را به مردم هدیه کند. در این کتاب به سرمایه های فرهنگی و هنری ایران برای رسیدن به جامعه ای پویا و سرزنده پرداخته شده است. 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10726

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.