• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
فرماندار ممسني در ديدار با فرمانده جديد انتظامي شهرستان؛

اصالت و نجابت مردم ممسنی ایجاب می کند پایدار ترین امنیت را داشته باشند

  • کد خبر : 10378
  • 27 آبان 1399 - 3:21
اصالت و نجابت مردم ممسنی ایجاب می کند پایدار ترین امنیت را داشته باشند
داود ايوبي فرماندار گفت :مردم و شهروندان شهرستان از دو ايل نجيب و اصيل كشور هستند وداراي پتانسيل هاي بالقوه و بالفعل زيادي هستند كه ايجاب مي كند پايدارترين امنيت را داشته باشند .

به گزارش سحاب پرس به نقل از فرماندار شهرستان ممسنی در این دیدار که جمعی از اعضای شورای تامین ، معاونین و بخشدار حضور داشتند افزود :ممسنی و اکثریت مطلق شهروندان ممسنی جدای از آن چیزی است که در فضاهای غیر واقعی معرفی می شود .
رییس شورای تامین شهرستان ممسنی اضافه نمود :انچه در برهه های از تاریخ موجب بدنامی شهرستان شده قسمت عمده ای از آن ناشی از عدم هماهنگی بین مدیران و عوامل تاثیر گذار بوده که امروزه دیگر از آن ناهماهنگی ها خبری نیست .
ایوبی گفت :وحدت و همدلی اعضای شورای تامین و اداری موجب تقویت خدمت رسانی به مردم و ناامن شدن فضا برای قانون شکنان می شود .
وی با ابراز رضایت و تشکر از تلاش های شبانه روزی پرسنل سخت کوش انتظامی و امنیتی و نظامی شهرستان اظهار داشت :مردم داری ،احترام به شهروندان و جدیت در انجام وظیفه و برخورد سریع با قانون شکنان و قانون گریزان و عدم تبعیض از مهم ترین خواسته هایی است که شهروندان در شرایط فعلی از مدیران شهرستان انتظار دارند .
رییس شورای اداری شهرستان ممسنی با تبریک انتصاب شایسته سرهنگ نیک بخت به فرماندهی انتظامی شهرستان ابراز داشت :گرچه صیانت وتامین امنیت مقوله ای چند وجهی و همه جانبه و مربوط به یک دستگاه و چند دستگاه نیست و همگان در آن نقش دارند ولی نیروی انتظامی در مقوله امنیت نقش بسیار بارز و پر ر نگی دارد و مردم از آن به عنوان ستون و خیمه امنیت نگاه می کنند .
فرمانده جدید انتظامی شهرستان ممسنی نیز با تشکر از حضور فرماندار و اعضای شورای تامین و همراهان خلاصه ای از سوابق و فعالیت های و برنامه های خود برای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان را بیان نمود .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10378

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.