• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
قائم مقام شهردار شیراز خبر داد

آمادگی سه هزار نیروی شهرداری شیراز برای مواجهه با بارندگی

  • کد خبر : 10156
  • 22 آبان 1399 - 15:00
آمادگی سه هزار نیروی شهرداری شیراز برای مواجهه با بارندگی
قائم مقام شهردار شیراز از آماده باش سه هزار نیروی مجموعه مدیریت شهری برای مواجهه با بارندگی خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس آرش فرج زاده در بازدید از سازمان مدیریت پسماند و شهرداری های مناطق ۴ و ۷ گفت: بارش اولین باران پاییزی برای شهرداری اهمیت بالایی دارد چون کانال های لایروبی شده پس از چند ماه آب را از خود عبور می دهند و ریزش برگ درختان نیز اتفاق می افتد.
وی اضافه کرد: در بازدید از سازمان مدیریت پسماند و شهرداری های مناطق ۴ و ۷  وضعیت و روند خدمات رسانی به شهروندان را در هنگام بارندگی بررسی کردیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
فرج زاده خبر داد: با برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان مدیریت پسماند، پاکبانان در محل هایی که امکان آبگرفتگی دارد، حضور دارند. شهرداری های مناطق با ظرفیت کامل آماده انجام وظیفه در هنگام بارندگی هستند و شهرداری شیراز با مجموعا سه هزار نیرو به استقبال از بارندگی می رود.
قائم مقام شهردار شیراز با اشاره به شرایط سخت شبوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: تعدادی از همکاران ما در مجموعه شهرداری نیز درگیر این بیماری هستند و بقیه همکاران باید با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری به شهروندان خدمت کنند و این موضوع کار را سخت کرده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی نیز در این بازدید گفت: بازدیدهای دوره ای و مستمر برای بررسی ایمنی همکاران و نحوه رعایت پروتکل های اعلامی برای جلوگیری از ابتلای همکاران به ویروس کرونا انجام می دهیم. 
محمدعلی راضی افزود: چک لیست هایی در خصوص رعایت موارد ایمنی و بهداشتی نهیه شده است که پس از بازدیدها تکمیل و هم به مهندس اسکندرپور شهردار شیراز و هم به مدیر آن حوزه ارسال و بررسی می شود.
وی با اشاره به بخشنامه دورکاری کارکنان شهرداری شیراز گفت: با همکاری مدیرکل سرمایه انسانی نوع دورکاری همکاران و عملکرد همکاران دورکار در منزل بررسی می شود تا در خدمت رسانی به شهروندان دچار مشکل نشویم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10156

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.