• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
2

تعیین تکلیف نهایی ساماندهی و انتقال صنوف به مجتمع بازار پروتئین شیراز

  • کد خبر : 96335
  • 09 خرداد 1403 - 19:04
تعیین تکلیف نهایی ساماندهی و انتقال صنوف به مجتمع بازار پروتئین شیراز
در یکصد و شصت و پنجمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز بر ساماندهی محور دروازه کازرون و تعیین تکلیف نهایی انتقال صنوف به بازار پروتئین تاکید شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۹ خردادماه در نشست مذکور با بیان اینکه محور دروازه کازرون در دو بخش ساماندهی و انتقال به مجتمع بازار پروتئین دنبال می‌شود، گفت: در هر دو حوزه، نهادهای مرتبط در شهرداری اقدامات خوبی انجام داده‌اند که باید با سرعت بیشتری تا حصول نتیجه دنبال شود.

مسعود زارعی افزود: با نظر همه اعضای کمیسیون، پایان خردادماه آخرین مهلت انجام اقدامات زیرساختی مجتمع بازار پروتئین و نیمه نخست سال تعیین تکلیف انتقال اصناف تعیین شده است تا به صورت همزمان مباحث پیگیری شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح ساماندهی در این محور مشکلات عمده ترافیکی، بهداشتی و منظر شهری برطرف شود و با انتقال اصناف به مکان جدید شاهد خدمات‌دهی مناسب باشیم.

زارعی با بیان اینکه مردم باید از مزایای مجتمع پروتئین بهره‌مند شوند، تصریح کرد: یکی از مصوبات مهم کمیسیون که به طوری جدی دنبال خواهیم کرد پیگیری تصویب نهایی ساماندهی محور دروازه کازرون و حرم حضرت سیدتاج الدین غریب(ع) از سوی حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز است تا هر چه سریع‌تر مقدمات اجرا فراهم و عملیات اجرایی آغاز شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: قطعاً با راه‌اندازی این بازار و ساماندهی محور دروازه کازرون مردم از بهره‌های فراوان آن بهره‌مند خواهند شد.

 تدوین شیوه‌نامه ساماندهی و انتقال به بازار پروتئین

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز هم در این نشست از تهیه و تدوین شیوه‌نامه ساماندهی و انتقال اصناف دروازه کازرون به بازار پروتئین خبر داد.

پژمان شفیعی با بیان اینکه پس از اقناع‌سازی کسبه و بازاریان دروازه کازرون، شیوه‌نامه ساماندهی نیز تهیه و تدوین شد، گفت: در کنار دستورالعمل اجرایی ساماندهی به مشوق‌های لازم نیز در این مسیر توجه شده است که به اصنافی که همکاری لازم در این خصوص داشته باشند، تعلق خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه همزمان با انتشار آگهی جذب بهره‌برداران توانمند در رسانه‌های استانی و ملی، اقدامات لازم برای شناسایی واجدین شرایط صورت گرفته است، افزود: در طول اجرای این پروسه اخطارهای قانونی در خصوص تشکیل پرونده و سدمعبر به کسبه ابلاغ و پیش‌بینی محدودیت‌های ترافیکی و خدمات شهری شامل توقف ممنوع و جمع‌آوری دستفروشان در این محور با همکاری حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری شهرداری شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه با اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط تعاملات مثبت و خوبی برقرار شده است، تاکید کرد: با تشکیل مدیریت واحد بهره‌برداری بازار پروتئین در شهرداری شیراز مباحث با جدیت دنبال و پیگیری خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، یکصد و شصت و پنجمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در مجتمع بازار بزرگ پروتئین برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96335

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.