به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل گفت: با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین از استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران اربعین حسینی (ع) است.
وی افزود در بازدید از این مجتمعها شاخصهای مختلفی، چون وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بازرسی قرار میگیرد.
محسن عمادی ادامه داد: مجتمعهای خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده ای فارس گفت: کارشناسان این اداره کل با سرکشی و نظارت بر مجتمعها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمعهای خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راههای استان را فراهم کرده اند.
عمادی یادآور شد: اجرای طرح نظارتی بر مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمعهای فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود میتوانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.
بر اساس این گزارش، بیش از ۶۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سطح محورهای مواصلاتی استان فارس در حال خدمات رسانی به کاربران جاده ای هستند .
تشدید نظارت بر مجتمعهای خدماتی رفاهی استان فارس
- خبرنگار : ساسان یگانه (مدیرمسئول)
- سردبیر : ساسان یگانه
- بدون دیدگاه