• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
4

نشست مشترک یاوران شورای اسلامی محلات منطقه چهار شهرداری شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 7063
  • 03 شهریور 1399 - 20:35
نشست مشترک یاوران شورای اسلامی محلات منطقه چهار شهرداری شیراز برگزار شد
نشست همدلی و آشنایی دکتر دودمان عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر در منطقه چهار با یاوران شورا محلات این منطقه از شهرداری با حضور مهندس سروی شهردار و دیگر مسولین منطقه و همچنین دبیر اجرائی کمیته مرکزی یاوران شورای شهر شیراز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار: دکتر دودمان با اشاره به همکاری و همراهی هر چه بیشتر یاوران شورا محلات با شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز و همچنین بر لزوم پیگیری مطالبات مردمی تاکید کرد و گفت: از یاوران شورا به عنوان معتمدین مردم و بازوی توانمند شهرداری در سطح محدوده منطقه چهار در محلات درخواست دارم تا همواره مشکلات مردم را انتقال داده و با جدیت پیگیر حل آنها باشند و بنده وظیفه خود میدانم به جد پیگیر این مطالبات، تا حصول نتیجه باشم.

دکتردودمان عضو شورای شهر و ناظر در منطقه چهار شهرداری گفت: پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات محلات در اولویت امور قرار خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به وسعت بسیار زیاد منطقه چهار و دارا بودن ۲۱ محله امید است با همکاری و همفکری شهروندان و یاوران شورا به عنوان نمایندگان مردم در محلات که نقش ارزشمندی را ایفا می کنند بتوانیم در جهت نیل به اهداف قدم برداشته و نیازهای محلات را برطرف سازیم.

وی در ادامه به بازدید از محلات منطقه به صورت مستمر با حضور یاوران شورای محلات اشاره کرد و گفت: این بازدیدها به صورت هفتگی و مستمر ،محله به محله در منطقه چهار انجام خواهد شد تا بتوانیم مشکلات و مسائل مربوط به محلات را از این طریق شناسایی و با برنامه ریزی های دقیق و اثر بخش با اولویت بندی در رفع آنها تلاش کنیم.

مهندس سروی در این نشست مشترک گزارشی از عملکرد منطقه ارائه داد و گفت: شهرداری در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت خود و جلب رضایت شهروندان نیاز به همکاری و همفکری یاوران شورا به عنوان نمایندگان قانونی مردم در محلات دارد.
وی افزود: یاوران محلات با همکاری خود به نوعی شهرداری را در حل مشکلات مردم یاری رسانده ، و ما بتوانیم با این تعامل در کنار عزیزان به منظور شکوفایی و پیشرفت شهر قدمهای موثری برداریم.
گفتنی است در خاتمه این جلسه یاوران شورای اسلامی محلات با معرفی خود درخواست های مربوط به محلات را مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7063

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.