• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
3
شهردار شیراز در بازدید سرزده از شهرداری منطقه ۶ مطرح کرد؛

رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیران و کارکنان/ برنامه محوری و تکریم ارباب رجوع؛ دو شاخصه مهم در منطقه ۶

  • کد خبر : 68120
  • 21 تیر 1402 - 19:45
رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیران و کارکنان/ برنامه محوری و تکریم ارباب رجوع؛ دو شاخصه مهم در منطقه ۶
شهردار کلان‌شهر شیراز در بازدید سرزده از شهرداری منطقه ۶، عملکرد شهردار، مسئولان و کارکنان منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز؛ شهردار این کلان شهر در بازدید سرزده از شهرداری منطقه ۶، عملکرد شهردار، مسئولان و کارکنان منطقه را مورد ارزیابی قرار داد. 

محمد حسن اسدی در این بازدید چند ساعته ضمن گفتگوی صمیمی با کارکنان این مجموعه خدمات رسان و مراجعین حاضر در منطقه گفت: در طول مدت بازدید و برآوردهایی که از نحوه خدمات رسانی به شهروندان در منطقه صورت گرفت، نشان از رضایت‌مندی مراجعه کنندگان از مسئولان و کارکنان منطقه ۶ دارد.

شهردار کلان شهر شیراز تصریح کرد: رضایت‌مندی ارباب رجوع از مسئولان و کارکنان شهرداری منطقه ۶ باعث افتخار برای مجموعه مدیریت شهری است.

اسدی با اشاره به اینکه عملکرد منطقه برنامه محور است و براساس ابلاغ برنامه‌های عملیاتی شهرداری شیراز و کارها تقسیم و وظایف مشخص شده است، عنوان کرد: فعالیت ها در سطح این منطقه در مسیر علمی و منظم پیش می رود.

این مقام ارشد مدیریت شهری در ادامه به وضعیت پروژه های عمرانی منطقه ۶ اشاره کرد و گفت: پروژه های عمرانی ویژه و خوبی در سطح منطقه در حال برنامه ریزی و اجرا است که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد و انتظار می رود در راستای امید آفرینی و نشاط بیشتر شهروندان و ساکنان این منطقه شاهد اتمام آن ها و تقدیم به شهروندان عزیز و فهیم شهرمان باشیم.

شهردار منطقه ۶ نیز در این بازدید عنوان کرد: در این منطقه، برنامه ریزی بر مبنای تکالیف بودجه و ارائه خدمات بر اساس تکریم ارباب رجوع و ارزیابی عملکرد کارکنان در راستای رضایتمندی شهروندان صورت می گیرد.

مسعود قادری با اشاره به دو شاخص جهت خدمات رسانی در سطح منطقه عنوان کرد: با تلاش ها، اقدامات و راهنمایی مناسب کارکنان منطقه، مسیر برای مراجعین آسان‌تر و انجام امور تسریع می شود. دومین شاخص در ارائه خدمات در سطح منطقه براساس مصوبات شورا و تکالیف بودجه ای در برخورد با ارباب رجوع برنامه‌ریزی مناسب شده است.

قادری با اشاره به جهت دهی برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری بر اساس سرفصل‌های بودجه سال جاری شهرداری شیراز عنوان کرد: ارائه خدمات و فعالیت‌ها با رویکرد شاخص های مدیریت شهری و اولویت مصوبات شورای شهر بر مبنای تحقق بودجه منطقه پیگیری و دنبال می گردد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68120

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.