• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
3
در بازدید شهردار شیراز از پروژه تصفیه خانه محلی مطرح شد؛

عزم جزم مدیریت شهری در تامین آب مصرفی باغات و فضای سبز شهری

  • کد خبر : 68118
  • 21 تیر 1402 - 16:44
عزم جزم مدیریت شهری در تامین آب مصرفی باغات و فضای سبز شهری
شهردار شیراز گفت: یکی از پروژه‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در شهرداری این کلان‌شهر، احداث تصفیه‌خانه محلی با هدف تصفیه فاضلاب و تأمین آب جهت آبیاری باغات و فضای سبز است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، شهردار این کلانشهر در بازدید از پروژه تصفیه خانه محلی اظهار داشت: یکی از پروژه‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در شهرداری شیراز، احداث تصفیه خانه محلی با هدف تصفیه فاضلاب و تامین آب جهت آبیاری باغات و فضای سبز است. 

محمد حسن اسدی بیان کرد: قرارداد پروژه تصفیه خانه محلی با هدف تصفیه فاضلاب از اوایل سال جاری منعقد شده است.

شهردار شیراز با توجه به مفاد قرارداد و بازبینی پروژه بیان کرد: طی بازدید پروژه تصفیه خانه محلی توسط همکاران و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر، مشخص گردید پروژه نسبت به زمان برنامه‌ریزی شده خود تاخیر داشته و جهت جبران این عقب ماندگی برنامه ریزی و تکالیفی برای پیمانکار مجموعه مشخص شد.

اسدی با بیان اینکه از جمله مشکلات بزرگ و پراهمیت و حیاتی در کل کشور تنش کمبود آب است، گفت: از دغدغه های مدیریت شهری، تامین منابع آبی برای آبیاری گسترده باغات و فضای سبز شهری است.

وی تصریح کرد: تامین آب جهت باغات و فضای سبز شهری از طریق تصفیه‌خانه فاضلاب محلی در کشور بسیار کم نظیر و عملکرد این تصفیه خانه به صورت ۱۰۰ لیتر بر ثانیه است. این تصفیه خانه توانایی بسیار خوبی برای تامین آب مصرفی باغات و فضای سبز دارد.

شهردار کلانشهر شیراز در پایان تشریح کرد: از جمله برنامه های دیگر، احداث دو تصفیه خانه محلی در نقاط دیگر شهر شیراز با برنامه راهبردی و پشتیبانی آبیاری درختان و فضای سبز موجود در شهر شیراز است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68118

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.