6
آگهی تجدید مناقصه؛

آگهی تجدید مناقصه عملیات اجرای فاز اول پارک خانواده میدان ملک حسینی شهر صدرا ۷۷-۱۴۰۱

  • کد خبر : 58449
  • 06 اسفند 1401 - 14:59
آگهی تجدید مناقصه عملیات اجرای فاز اول پارک خانواده میدان ملک حسینی شهر صدرا ۷۷-۱۴۰۱
شهرداري صدرا در نظر دارد مناقصه عمليات اجراي فاز اول پارك خانواده میدان ملک حسینی شهر صدرا را طبق برآورد و مشخصات قيد شده در اسناد مناقصه، از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد.

آگهی تجدید مناقصه عملیات اجرای فاز اول پارک خانواده میدان ملک حسینی شهر صدرا ۷۷-۱۴۰۱

نوبت اول: ۰۶ / ۱۲ / ۱۴۰۱

نوبت دوم: ۱۳ / ۱۲ / ۱۴۰۱

شهرداری صدرا در نظر دارد مناقصه عملیات اجرای فاز اول پارک خانواده میدان ملک حسینی شهر صدرا را طبق برآورد و مشخصات قید شده در اسناد مناقصه، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱- مبلغ براورد اولیه: ۳۱٫۷۶۲٫۵۵۱٫۲۴۸ ریال

۲- تامین اعتبار از منابع داخلی می باشد.

۳- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه مبلغ ۱٫۵۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل ۳ ماهه و یا فیش واریز نقدی به حساب ۱۰۰۸۳۰۶۷۰۰۸۸ نزد بانک شهر در شعبه صدرا به نام سپرده شهرداری صدرا باشد.

۴- مبلغ خرید اسناد مناقصه مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب ۱۰۰۸۰۵۸۹۱۴۱۲ نزد بانک شهر در سامانه ستاد ایران می باشد.

۵-سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتی که حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداری صدرا ضبط خواهد شد.

۶-هزینه درج آگهی نوبت اول و دوم بر عهده برنده مناقصه می باشد.

۷- شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار خواهد بود.

۸-سایر شرایط و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است.

۹- تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت روز شنبه ساعت ۱۰ صبح مورخ  ۰۶ / ۱۲/ ۱۴۰۱ می باشد.

۱۰-آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت تا ساعت ۱۱ روز شنبه مورخ ۱۳ / ۱۲/ ۱۴۰۱ می باشد .

۱۱- آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۲۳ / ۱۲ / ۱۴۰۱ می باشد .

۱۲- زمان بازگشایی پاکت ها در ساعت ۱۵ روز سه شنبه مورخ ۲۳ / ۱۲ / ۱۴۰۱ می باشد .

متقاضیان می بایست مدارک پاکت های الف- ب-ج در سامانه بارگذاری نمایند شهرداری از دریافت حضوری پاکات طبق قانون معذور می باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاری در سایت ستاد (پاکت الف) به صورت فیزیکی تا ساعت ۱۲ مورخ ۲۳ / ۱۲ / ۱۴۰۱در پاکت سربسته و بادرج کامل مشخصات شرکت و شماره تماس به واحد دبیرخانه مرکزی شهرداری صدرا به آدرس صدرا- بلوار پاسداران- ساختمان مرکزی شهرداری صدرا- واحد دبیرخانه تحویل نمایند.کد پستی ۷۱۹۹۴۳۳۸۶۹ شماره تماس ۳۶۴۱۴۴۱۴-۰۷۱ واحد امور قراردادها اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس ۴۱۹۲۴-۰۲۱ دفتر ثبت نام ۸۸۹۶۹۷۳۷-۸۵۱۹۳۷۶۸

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58449

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.