• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
4
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز:

افزایش ساعت فعالیت مترو و خدمات دهی رایگان در روز عاشورا / پیش بینی ١٠٠ دستگاه اتوبوس برای عزاداران حسینی در روزهای نهم و دهم محرم

  • کد خبر : 43986
  • 15 مرداد 1401 - 9:41
افزایش ساعت فعالیت مترو و خدمات دهی رایگان در روز عاشورا / پیش بینی ١٠٠ دستگاه اتوبوس برای عزاداران حسینی در روزهای نهم و دهم محرم
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از افزایش ساعت فعالیت مترو و خدمات دهی رایگان در روز عاشورا و پیش بینی ١٠٠ دستگاه اتوبوس برای عزاداران حسینی در روزهای نهم و دهم محرم خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی با بیان اینکه ١٠٠ دستگاه اتوبوس به منظور خدمات‌دهی به شهروندان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید اسکندری و برنامه های روزهای نهم و دهم محرم پیش بینی شده بیان کرد: مترو شیراز در روز عاشورا رایگان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز افزود: در روز دوشنبه ۵٠ دستگاه اتوبوس ویژه مراسم، مستقر و به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی تمام خطوط ناوگان اتوبوسرانی شیراز در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است، تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان از امشب خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی آغاز و در روزهای نهم و دهم محرم ادامه خواهد داشت.

معاون شهردار شیراز افزود: ساعت فعالیت مترو در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور رفاه حال عزاداران حسینی تا ساعت ٢٣ خواهد بود.

شه دوست شیرازی از اطلاع رسانی و نصب بیش از ۵ هزار پوستر در ناوگان اتوبوس و تاکسی کلان شهر شیراز خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از ۵٠٠ متر مربع بنر ویژه محرم بر روی بدنه اتوبوس های درون شهری و قطارشهری نصب و تمام ایستگاه‌های مترو ویژه عزاداری سید و سالار شهیدان، سیاه پوش شده است.

وی افزود: تصاویر مرتبط با شهادت سردار شهید اسکندری و ماه محرم نیز در تلویزیون ایستگاه های مترو به شکل گسترده در حال انتشار است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43986

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.