به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این باره گفت: این مرکز به صورت شبانه روزی، پاسخگوی تماس های مردمی به عنوان مرکز پاسخگویی به انتقادات، مسایل و پیشنهادات مردم در زمینه نحوه ارایه خدمات درمانی است.
او افزود: پیگیری و پاسخگویی به بیش از ۹۲۵ هزار تماس از ابتدای سال جاری تا کنون در این مرکز نشانگر تلاش بی وقفه کارکنان MCMC در راستای سرعت بخشیدن به افزایش سطح کمی و کیفی ارایه خدمات درمانی در فارس است.
مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز(MCMC)، از شهریور ۱۳۸۹ برای نخستین بار در کشور، در شیراز راه اندازی و در طول این سال ها همواره خدمات آن در حال توسعه بوده است.