• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
مدیر کل امداد فارس گفت:

پرداخت بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در ۵ سال

  • کد خبر : 31770
  • 12 اسفند 1400 - 13:10
پرداخت بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در ۵ سال
مدیر کل امداد فارس گفت: از سال 95 تا امروز بیش از 480 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سرفصل های مختلف از صندوق «امداد ولایت» استان فارس به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های نیازمند غیر تحت پوشش پرداخت شده است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه با عنوان قرض نیکو که به صورت ویدئو کنفرانس با رییس کمیته امداد کشور برگزار شد گفت: از سال ۹۵ تا امروز بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سرفصل های مختلف از صندوق «امداد ولایت» استان فارس به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های نیازمند غیر تحت پوشش پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه وام های قرض الحسنه این صندوق در راستای بانکداری اسلامی ارائه می شود و تا سقف ۱۰ میلیون تومان کارمزد صفر درصد دارد، افزود: امروز در خدمت خیرین عزیزی هستیم که بیش از ۱۳ میلیارد تومان در حوزه قرض الحسنه، سپرده گذاری کردند و پیش بینی می شود در سال آینده این رقم رشد ۱۰۰ درصدی داشته باشد. امروز به نیابت از ۲۵۸ سپرده گذار ویژه که در حوزه فرهنگ قرض الحسنه کمک کردند، از افراد فعال حوزه سپرده گذاری تجلیل می شود.
مدیر کل امداد فارس بیشترین سهم از افتتاح سپرده را در حوزه مسکن برشمرد و افزود: روز شنبه و با حضور رییس جمهور محترم واحدهای مسکونی محرومین و خانواده های ایتام استان به بهره برداری می رسد.
بذرافشان در پایان به جشن نیکوکاری و نحوه برگزاری این مراسم در استان اشاره کرد و گفت: امسال مراسم جشن نیکوکاری در بیش از ۴ هزار پایگاه ثابت، سیار، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مدارس استان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31770

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.