• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
8

بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس از حوزه قضایی بیضا

  • کد خبر : 29654
  • 19 دی 1400 - 19:02
بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس از حوزه قضایی بیضا
رئیس کل دادگستری استان فارس به طور سرزده از حوزه قضایی بیضا بازدید و روند رسیدگی به پرونده های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجموعه قضایی را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس، در این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان نیز حضور داشتند؛ حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی بازدید از حوزه های قضایی را از رویکردهای مهم نظارتی دستگاه قضایی دانست وافزود: باید میزان رضایتمندی مردم در همه شهرها و بخش های استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد و ما تلاش کرده ایم همانگونه که نگاه ویژه ای به مرکز استان داریم سایر حوزه های قضایی استان نیز از این امر مستثنی نباشند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت نظارت بر حُسن انجام امور در حوزه قضایی بر عهده روسا و دادستان های حوزه های قضایی است خواستار نظارت حداکثری مدیران واحد های قضایی شهرستان ها و دادستان ها بر زیر مجموعه شد و تصریح کرد: با اعمال مدیریت صحیح و دقیق می توان ضمن برقراری نظم در ارائه خدمات رضایت عمومی از ارائه خدمت قضایی را به بالاترین سطح افزایش داد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس به موضوع آمار عملکردی شعب نیز اشاره کرد و گفت: قضات و کارکنان حوزه های قضایی استان فارس نسبت به آمار عملکردی ماهانه حساسیت ویژه ای داشته باشند و در مختومه کردن پرونده ها به ویژه پرونده های مسن تا پایان سال جاری و رفع و کاهش اطاله دادرسی اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان بر نظارت دقیق رئیس حوزه قضایی و قضات بر عملکرد کارکنان و رعایت ضوابط اداری تأکید کرد و خاطر نشان ساخت : اجرای دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه ها بخصوص کاهش جمعیت کیفری ،استفاده از مجازات های جایگزین حبس، ساماندهی اجرای احکام و بایگانی ها و موضوع تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی مراجعان در دوران تحول و تعالی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان فارس و مسئولین قضایی استان در مراسم یادواره ۲۷ شهید والامقام روستای شیخ عبود شهرستان بیضاء حضور یافتند.

بیضا در ٣٠ کیلومتری شمال غربی کلانشهر شیراز واقع شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29654

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.