• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
2
​معاون فرهنگی شهردار شیراز در تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش

آشنایی شهروندان با رشته های ورزشی و کشف استعدادهای ورزشی نقطه عطف برنامه هاست

  • کد خبر : 28421
  • 27 مهر 1400 - 15:00
آشنایی شهروندان با رشته های ورزشی و کشف استعدادهای ورزشی نقطه عطف برنامه هاست
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز در تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: آشنایی شهروندان با رشته های مختلف ورزشی و ورزشکاران و قهرمانان شیرازی همچنین کشف استعدادهای ورزشی شهر شیراز نقطه عطف برنامه های امسال است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دکتر جعفری با بیان این مطلب که برنامه های شاخص شهروندی در این هفته به صورت منسجم در باغ جنت برگزار می شود، تشریح کرد: جشنواره ورزش و تفریحات سالم از ۲۶ تا ۳۰ مهر به مدت ۴ روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به صورت مردمی و عمومی در باغ جنت برگزار می شود که نمایشگاه توانمندی های ورزش شهر شیراز و یادواره شهدای ورزشکار مهم ترین بخش های آن می باشد.
وی افزود: در نمایشگاه توانمندی های ورزش شهر شیراز هر روز تیم هایی از رشته های مختلف ورزشی به اجرای نمادین میپردازند تا شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان با رشته های ورزشی آشنا شوند و علاقه مندی خود را بیابند. همچنین در هر برنامه های چهره های ورزشی و افتخارآفرینان شیرازی با حضور در برنامه، تجربه های خود را از نزدیک در اختیار مخاطبان قرار می دهند.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اضافه کرد: یادواره شهدای ورزشکار استان فارس و شهر شیراز نیز روز پنج شنبه ۳۰ مهر از ساعت ۱۵ در باغ جنت برگزار می شود تا شهروندان با چهره های ورزشی و ایثارگر بیشتر آشنا شده و اخلاق پهلوانی ورزشی را با فرهنگ ایثار و شهادت پیوند بزنند.
دکتر جعفری با بیان این مطلب که برنامه های هفته تربیت بدنی با رویکرد مشارکتی و با همکاری نهادهای مختلف از جمله اداره کل ورزش و جوانان شیراز، هیات های ورزشی، شهرداری منطقه چهار و سازمان بسیج ورزشکاران برگزار می شود تا شاهد غنای حداکثری و شور و نشاط اجتماعی مردم باشیم گفت: صبح روزسی ام مهرماه نیز مسابقه دو همگانی و دوچرخه سواری همگانی ویژه شهروندان برگزار می شود که شهروندان می توانند با حضور در بلوار احمد بن موسی و بلوار مآذون قشقایی در این برنامه عمومی و پر نشاط شرکت کنند.
برنامه های هفته تربیت بدنی ویژه کارکنان مجموعه شهرداری
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همچنین از برگزاری بیش از ۱۵ عنوان برنامه ورزشی ویژه کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری خبر داد و گفت: پیاده روی کارکنان شهرداری در مناطق مختلف، مسابقه والیبال ساحلی بانوان شهرداری در سالن ورزشی قدوسی مجتمع امام رضا(ع) با همکاری هیات والیبال شیراز، مسابقه دو میدانی آقایان در ورزشگاه حافظیه با همکاری هیات دو میدانی شیراز، تیراندازی بانوان شهرداری در سالن تیراندازی فجر، با همکاری سپاه فجر، مسابقه پنالتی گل کوچک بین پدر و پسر در سالن شیر علی سلطانی با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز از جمله این برنامه هاست.
دکتر جعفری با تأکید بر این مطلب که تحرک، سرزندگی و سلامت جسم و روح در نحوه عملکرد کارکنان اثرگذار است، افزود: اختتامیه فوتبال کارکنان دولت در زمین چمن صنایع الکترونیک با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، مسابقات مینی فوتبال پیشکسوتان شهرداری در زمین چمن پارک جوان با همکاری هیات فوتبال شیراز بخش دیگری از این برنامه ها است. همچنین مسابقه شطرنج کارکنان شهرداری در خانه شطرنج شهرداری سالن ورزشی لاله با همکاری هیات شطرنج استان، مسابقه تیراندازی اسلحه جنگی مدیران شهری و شورای اسلامی شهر شیراز در میدان تیر اکبرآباد با همکاری تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و آموزش تیراندازی با کمان کارکنان شهرداری در ورزشگاه دستغیب با همکاری هیات تیراندازی با کمان شیراز بخش دیگری از برنامه های هفته تربیت بدنی اداره ورزش و تفریحات سالم شهرداری است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28421

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.