• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
11

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از شرکتهای فعال در زمینه تولید محلول الکلی ضدعفونی کننده در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

  • کد خبر : 2494
  • 09 اردیبهشت 1399 - 7:13
بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از شرکتهای فعال در زمینه تولید محلول الکلی ضدعفونی کننده در منطقه ویژه اقتصادی شیراز
افشون معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از شرکتهای فعال در زمینه تولید محلول الکلی ضدعفونی کننده و شرکت در حال ساخت پشم شیشه ایران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز ،افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و به همراه نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از کارخانجات اسمارت پرفیوم،آرای سان رونیکا و پشم شیشه فارس بازدید بعمل آوردند.

طیبی ،مدیرعامل منطقه ویژه که بازدیدکنندگان فوق را همراهی میکرد به خبرنگاران گفت؛ میزان ظرفیت تولیدی محلولهای ضدعفونی کننده این واحدها در ازای روزانه ۵ تن سهمیه الکل حدود ۷ تن میباشد.

طیبی افزود: با این روند نه تنها میزان‌ محلول مورد نیاز شهر شیراز بلکه بخش عمده ای از نیاز داروخانه ها و مراکزی که در استان مجوز فروش محلولهای فوق را دارند تامین می‌گردد.
در پایان رضازاده مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران به بازدیدکنندگان از کارخانه در حال احداث پشم شیشه در منطقه ویژه گفت ؛ این کارخانه در زمینی به مساحت ۸ هکتار با زیربنای ۱۱۰۰۰ متر مربع در فاز ۴ منطقه با میزان سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در حال ساخت میباشد که تاکنون حدود ۲۶ میلیاردتومان جهت احداث آن هزینه شده است.

رضازاده ابراز امیدواری کرد:در صورت حمایت همه جانبه مسئولین استان،این کارخانه با میزان اشتغال ۲۰۰ نفر تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2494

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.