• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
6
در شیراز؛

انفجار در مسافرخانه یک شهروند را مصدوم کرد

  • کد خبر : 13645
  • 11 دی 1399 - 14:55
انفجار در مسافرخانه یک شهروند را مصدوم کرد
نشت گاز شهری، انفجار مسافرخانه و مصدومیت یک شهروند را در خیابان عدالت در پی داشت.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در پی شنیده شدن صدای انفجار مهیب از یک مسافرخانه و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۵:۰۳ بامداد امروز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۵ را به خیابان عدالت شمالی روانه کرد.
به گفته آتش نشانان اعزامی: یکی از اتاق های مسافرخانه واقع در خیابان عدالت، بر اثر نشت گاز شهری به یکباره با صدای شدیدی دچار انفجار شد و یک مرد ۴۵ ساله که به تنهایی در این اتاق اقامت داشت بر اثر این انفجار از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شده بود که قبل از رسیدن آتش نشانان توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته بود.
آتش نشانان با حضور در محل، با قطع گاز و برق ساختمان وارد مسافرخانه شدند و پس از ایمن سازی این مکان و خارج کردن دیگر مسافران از محل حادثه ، عملیات خود را آغاز کردند.
با توجه به شدت انفجار قسمت هایی از دیواره ها و شیشه های پنجره ساختمان تخریب شده و خسارت مالی بر جای مانده بود که آتش نشانان با ایمن سازی های لازم و ارائه تذکرات ایمنی به مالک با تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.
به گفته کارشناسان سازمان آتش نشانی: شهروندان محترم حتما باید توجه داشته باشند که شیلنگ ها و بست های وسایل گازسوز به مرور براثر تابش آفتاب و سرما و گرما دچار پوسیدگی شده و گاز از قسمت ترک ها و درزهای ایجاد شده به بیرون نشت پیدا می کنند که در صورت رسیدن گاز به یک منبع آتش و یا جرقه، محل دچار انفجار و یا آتش سوزی می شود که گاهی اوقات این حوادث موجب به بار آمدن صدمات جانی و خسارات مالی فراوان می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13645

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.