• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
0
استاندار فارس؛

وفاق ملی به معنای استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سلایق در اداره امور است

  • کد خبر : 114361
  • 28 مهر 1403 - 17:01
وفاق ملی به معنای استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سلایق در اداره امور است
استاندار فارس با اشاره به شعار وفاق ملی دولت چهاردهم گفت: وفاق ملی به معنای استفاده از ظرفیت‌های تمام سلایق و نگاه‌ها در اداره امور کشور است.

حسینعلی امیری امروز، ۲۸ مهرماه در دیدار با روسای ستادهای انتخاباتی پزشکیان در شهرستان‌های فارس افزود: ما خود را وکیل و خدمتگزار مردم می‌دانیم و در این مسیر در چارچوب نگاه دولت چهاردهم و گفتمان پزشکیان در انتخابات پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: در دولت وفاق ملی هر کس که گفتمان دولت و رئیس جمهور را فارغ از داشتن هرگونه نگاه سیاسی قبول داشته باشد می‌تواند در اداره امور کشور و استان به ایفای نقش بپردازد.

امیری، اعتقاد به توان و انگیزه جوانان را باور قلبی خود دانست و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های من در راستای نگاه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور اعتماد و اعتقاد به نیروی جوانان و استفاده از ظرفیت و توان آن‌ها است و قطعا از این ظرفیت به بهترین نحو ممکن استفاده خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در فارس بیان کرد: نباید اجازه دهیم که جوانان نخبه و توانمند ما که هر کدام سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور و استان هستند سرخورده و ناامید شوند.

وی افزود: برای رسیدن به نقطه امروز بیش از ۲۳۰ هزار شهید و تعداد بسیار جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب شده و نباید اجازه دهیم که در این مقطع بی انگیزگی و بی تفاوتی در مردم و به ویژه جوانان ما شکل گیرد و بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد شود.

استاندار فارس تأکید کرد: مادامی که بین حاکمان و مردم فاصله وجود داشته باشد آن جامعه روی توسعه و پیشرفت را نخواهد دید.

امیری اظهار کرد: ما به مدیرانی نیاز داریم که خودشان احساس ارزشمندی کنند اما در این میان از ایجاد احساس ارزشمندی در جامعه هم نباید غافل شد و این مساله نیز بسیار مهم است.

استاندار فارس گفت: رفتار مسئولان باید به شکلی باشد که مردم احساس ارزشمندی کنند و اگر این احساس در مردم ایجاد شود همیشه حمایت آن‌ها را خواهیم داشت اما اگر این احساس ارزشمند بودن در مردم شکل نگیرد همراهی آن‌ها را نخواهیم داشت.

امیری بر لزوم توجه ویژه به دانشگاه و بحث تعلیم و تربیت تاکید کرد و افزود: مدیریت باید مدیریت دانش باشد و در این میان معتقدم که دانشگاه شیراز به عنوان یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور می‌تواند ما را یاری کند.

وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت دارای جایگاه بسیار مهمی است و باید کارشناس‌ترین، موجه‌ترین، متخصص‌‎ترین و توانمندترین افراد را در راس مدیریت تعلیم و تربیت داشته باشیم و به عنوان یک موضوع اساسی و بنیادی به آن نگاه کنیم.

امیری، توسعه کشور را دغدغه اصلی تمام دلسوزان کشور و نظام دانست و گفت: این توسعه در سایه وفاق و همدلی محقق خواهد شد و پیش نیاز شکل‎‌گیری چنین وفاقی این است که هم نگاه مسئولان نسبت به مردم و هم نگاه مردم نسبت به مسئولان اصلاح و متحول شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، استاندار فارس اظهار کرد: قطعا با شکل‌گیری یک اعتماد متقابل بین حاکمیت با مردم و جریان‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی می‌توان امیدوار بود که کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد و شتابان پیش رود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=114361

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.