• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024

اخبار ویژه

بازار مطمئن پیشران بخش تولید است برنج‌کوبی ۲۵ هزار تن شلتوک در بیضا مقدار ۱۹۷۵ تن کود کشاورزی اوره برای توزیع به استان هرمزگان ارسال شد تامین و توزیع بیش از ۳ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس به مقصد استان کهگیلویه و بویر احمد در نیمسال نخست سال جاری ارسال بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس جهت توزیع بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان داراب توزیع نهاده کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین انبار کارگزاران شهرستان خرمبید در شهریور ماه ارسال ۵۳۷ تن انواع کود کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در نیمسال نخست سال جاری برای توزیع بین انبار کارگزاران در شهرستان فراشبند حمل و توزیع بیش از ۷ هزار تن انواع کود کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان شهریور ماه

0
مدیرعامل مینو فارس؛

مینو فارس پرچم‌دار صادرات محصولات سلامت‌محور

  • کد خبر : 114221
  • 26 مهر 1403 - 7:53
مینو فارس پرچم‌دار صادرات محصولات سلامت‌محور
مدیرعامل مینو فارس از استقبال گسترده مشتریان داخلی و بین‌المللی از محصولات سلامت‌محور این مجموعه صنایع غذایی خبر داد و بر گسترش زیرساخت‌ها تأکید کرد.

به گزارش سحاب پرس، دکتر محمدفرید خان‌صنمی با اشاره به تدوین استراتژی‌های بلندپروازانه برای مینو فارس افزود: حرکت مینو در مسیر سبز و سلامت‌محور است و این هدف طی ماه‌های آینده با گسترش زیرساخت‌ها و توسعه محصولات محقق می‌شود.

به گفته این مدیر ارشد صنایع غذایی، شرکت مینو به عنوان یکی از مهم‌ترین و عالی‌ترین ارائه‌کننده‌های محصولات ارگانیک در بازارهای داخلی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به آماری از فعالیت‌های برند محبوب مینو گفت: مجموعه صنعتی مینو بیش از ۸۰۰ قلم انواع کالا تولید می‌کند و مینو فارس با تولید ۵۲ قلم نقش پررنگی در صادرات مواد غذایی دارد.

این فعال صنعت مواد غذایی در ادامه بیان داشت: شرکت مینو فارس از سال گذشته تلاش کرد در سطح کشور محصولات عاری از گلوتن را با اخذ مجوزهای لازم ارائه کند که برای بیماران سلیاکی بسیار مفید است.

او با تأکید بر این موضوع که مجموعه مینو فارس طی سالیان اخیر همواره بر مدار رشد پایدار قرار داشته، بیان داشت: اسنک‌های برند ریچی بر پایه معتبرترین اصول سلامت‌محور مواد غذایی ارائه می‌شوند که ضمن عاری بودن از مواد گلوتن، با ویتامین‌های مختلف غنی شده‌اند.

دکتر خان‌صنمی با اشاره به گسترش زیرساخت‌های خطوط تولید در مجموعه مینو فارس گفت: در سال گذشته عملیات احداث یک سوله صنعتی در محل کارخانه آغاز شد و در مراحل پایانی عمران قرار دارد. همچنین توسعه خط تولید چیپس به عنوان یکی از محصولات پرمخاطب در دستور کار مینو فارس قرار گرفته است.

مدیرعامل مینو فارس یکی از دستاوردهای طرح‌های توسعه‌ای را اشتغال‌زایی برشمرد و اظهار داشت: در شرایطی که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی در حال تعطیلی خطوط تولید هستند، مجموعه مینو فارس بر حجم اشتغال‌زایی خود افزوده و بنا بر آمار و ارقام موجود، معادل ۲۰ درصد افزایش نیروی انسانی داشته‌ایم.

دکتر خان‌صنمی از اجرای برنامه‌های آموزشی و انگیزشی برای کارکنان خبر داد و افزود: تمرکز مجموعه مینو فارس بر افزایش بهره‌وری است و بر اساس شاخصه‌های آماری در مسیر رشد و پویایی قرار داریم.

وی بیان داشت: نگاه مینو فارس به افق‌های بین‌المللی است و در همین راستا به عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده مشتقات خرما به ترکیه و یکی از معتبرین برندهای غذایی در کشورهای حاشیه خلیج فارس فعالیت داریم و نیم‌نگاهی هم به بازارهای آسیای میانه داریم.

دکتر خان‌صنمی از حضور پرتوان در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات خبر داد و افزود: فرایند توسعه در دو محور تولید و عرضه به‌موازات هم پیش می‌روند و مجموعه مینو فارس در آینده نزدیک به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات سلامت‌محور استان و کشور تبدیل خواهد شد.

به گفته این پژوهشگر حوزه صنعت، فرایند توسعه مینو علی‌رغم مشکلاتی که در حوزه تأمین انرژی و بی‌ثباتی‌های بازار تحمیل می‌شود، متوقف نشده است. امیدواریم با افزایش دبی آب به شهرک صنعتی این مشکل برطرف شود. اما در زمینه تأمین برق طی سالیان اخیر با محدودیت‌هایی روبه‌رو بودیم و ناترازی‌های انرژی نقش منفی در عملکرد دستگاه‌ها، فرسودگی نیروی انسانی، کیفیت مواد اولیه و سایر بخش‌ها خواهد داشت.

مدیرعامل مینو فارس در پایان از اصحاب رسانه خواست اهتمام بیشتر نسبت به بیان مشکلات واحدهای صنعتی استان داشته باشند و با بیان چالش‌های صنعتگران زمینه رشد تولید، اشتغال‌زایی و ایجاد ارزش افزوده را پدید آورند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=114221

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.