• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

سومین دوره آموزشی نیروهای جدیدالاستخدام سازمان تات در فارس آغاز شد

  • کد خبر : 113805
  • 25 مهر 1403 - 8:57
سومین دوره آموزشی نیروهای جدیدالاستخدام سازمان تات در فارس آغاز شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خطاب به نیروهای جدید الاستخدام سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی گفت: در اشتراک علم فعالانه وارد شوید و یادگیری و یاددهی را در یک بستر سازماندهی کنید.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مجتبی دهقان پور در مراسم افتتاحیه سومین دوره آموزشی کارشناسان جدیدالاستخدام رشته گیاه پزشکی سازمان تات، بیان کرد: هدف از آموزش بهسازی و مهارت افزایی است، نگاهتان این باشد که این دوره‌ها به پیشرفت کار و فعالیت شما کمک کند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید در تمام مراحل فعالیت و یادگیری، انگیزه خود را حفظ کنید، افزود: آموزش را در تمام مراحل زندگی مد نظر قرار دهید چرا که به پویایی زندگی شما کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه فعالیت های محققین و کارشناسان گیاه پزشکی می‌تواند در رفع چالش‌های مبارزه با آفات و بیماری‌ها اثرگذار باشد، اظهار کرد: مسائل و مشکلات را احصا کنید و با تولیدکنندگان ارتباط موثری برقرار کنید.
دهقان پور با اشاره به اینکه چالشی ترین موضوع در بحث آفات و بیماری‌های گیاهی، بیماری زوال مرکبات است، گفت: در حوزه امنیت غذایی یکی از عوامل اثرگذار بر تولیدات کشاورزی کنترل آفات و بیماری‌هاست که کمک شما را می‌طلبد و قطعا شما عزیزان می‌توانید منشأ اثر باشید.
وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های گیاه‌پزشکان، شناسایی آفات و بیماری‌های نوظهور است، تصریح کرد: کمک به موقع شما به کشاورزان می‌تواند از خسارت‌های جبران ناپذیر پیشگیری کند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آموزش‌ها باید در سه حیطه فنی، انسانی و ادراکی انجام شود، بیان کرد: کار و تحقیقات باید متناسب با رشته تحصیلی کارکنان باشد، همکاران باید بتوانند مهارت‌های ارتباطی را در خود تقویت کنند و در نهایت اینکه توانایی تصمیم گیری در شرایطی خاص را داشته باشند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس خاطرنشان کرد: محققین آزمایشگاه سرم‌سازی نقش بی‌بدیلی در تولید ثروت و ارزآوری برای کشور دارند و امیدواریم با حضور شما عزیزان وابستگی کشور به خارج به طور کامل رفع شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=113805

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.