• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0
نماینده ولی فقیه در فارس؛

امیدواریم «مثلث طلایی گردشگری» در راستای تمدن سازی ایران اسلامی باشد

  • کد خبر : 111524
  • 12 مهر 1403 - 18:49
امیدواریم «مثلث طلایی گردشگری» در راستای تمدن سازی ایران اسلامی باشد
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: میدوارم این حضور ارزشمند گامی بلند در راستای تمدن سازی ایران اسلامی باشد و ارائه الگوی ایرانی و اسلامی در حوزه گردشگری در این سه استان شکل بگیرد.

آیت الله لطف الله دژکام در آئین امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه مثلث طلایی گردشگری ایران بین سه شهر تاریخی شیراز، یزد و اصفهان گفت: خداوند تبارک و تعالی بر لزوم سیر در زمین تاکید کرده است.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: شیراز جنت تراز میزبان شما عزیزان هستیم و امیدوارم این حضور ارزشمند گامی بلند در راستای تمدن سازی ایران اسلامی باشد و ارائه الگوی ایرانی و اسلامی در حوزه گردشگری در این سه استان شکل بگیرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه این سه شهر زمینه انواع مختلف از گردشگری را در خود دارد که در سایر نقاط کمتر این ویژگی ها داشته باشد، گفت: این رویکرد سبک زندگی ایرانی اسلامی را به عنوان سبک زندگی پیشرفته و ارزشمند به گردشگران غیرایرانی نشان دهیم، باید جدی گرفته شود و ما باید به گونه ای به گردشگران القا کنیم که الان در چه سطحی از فرهنگ و سبک زندگی قرار داریم.

وی گفت: محیط یک شهر القا کند که چارچوب برای زندگی وجود دارد مهم است و رها شدگی دستاوردی برای گردشگر نخواهد داشت، انسان در یزد حس می کند که چارچوب بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و اگر نتوانیم این موضوع را به خوبی معرفی کنیم اتفاقات خوبی روی نمی دهد و این موضوع نسبت به گردشگران ایرانی و غیرایرانی متفاوت است.

آیت الله دژکام اظهار کرد: امکانات گردشگری برای اقشاری ایجاد شده است که معلوم نیست به اندازه امکانات توجه به موضوعات فرهنگی داشته باشند و این موضوعات به ظرافت نیاز دارد و می دانم که عزیزان به مشاوره تخصصی اهمیت می دهند و اینکه کار چطور پیاده شود نیاز به مشاوره تخصصی دارد که افراد خردمند باید به این بخش وارد شوند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=111524

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.