• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0
انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس

دیدار رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس با سالمندان پارک سلامت روان حاجات

  • کد خبر : 111471
  • 12 مهر 1403 - 17:14
دیدار رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس با سالمندان پارک سلامت روان حاجات
رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم استان فارس: کیفی سازی خدمات سالمندان و تجمیع خدمات برای توانمندی سالمند بسیار موثر و اثر بخش خواهد بود .

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان فارس بمناسبت روز جهانی سالمند ضمن بازدید از بخش های مختلف پارک سلامت بر ضرورت توجه ویژه به نیازها و امکانات این مراکز تأکید کرد و افزود: این مراکز باید دوستدار افراد دارای معلولیت و سالمند باشند و علاوه بر دارا بودن شاخص‌های فیزیکی باید بتوانند آسایش و آرامش ذهنی لازم برای سالمندان و معلولان را ایجاد کرده و از حضور افراد متخصص و خبره بهره گیرند و همچنین سالمندان به صورت متمرکز خدمات درمانی و توانبخشی و کیفی سازی خدمات سالمندان و تجمیع خدمات برای توانمندی سالمند بسیار موثر و اثر بخش خواهد بود .
وی در ادامه این بازدیدها از دست اندرکاران و کارکنان هتل سالمندی پارک سلامت این مراکز نیز تقدیر کرد، در این بازدید دانشجویان و اساتید مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز نیز جعفری را همراهی و با اهدای گل از سالمندان بازدید و تکریم بعمل آمدند.

در حاشیه این بازدید بهمن حاجات نیا موسس و مدیرعامل پارک سلامت روان حاجات گفت : هتل آپارتمان سالمندی پارک سلامت روان حاجات ، به صورت شبانه روزی با طراحی منحصر به فرد خود محیطی فرا انتظار جهت اقامت سالمندان عزیز فراهم نموده است.

این مرکز در نقطه ای خوش آب و هوا واستثنایی از شهر شیراز واقع شده است . وجود فضای سبز ،آب نما ، زمین چمن و… در تلطیف فضای مرکز نقش موثری دارد.

وی افزود : در این مرکز تمامی خدمات نگهداری مراقبتی سالمندان از قبیل ویزیت هفتگی پزشک و خدمات تخصصی پرستاری ،مددکاری اجتماعی ، روانپزشکی و روانشناسی ، کارشناس تخصصی تغذیه ، کاردرمانی ، فعالیتهای هنری ، مهارتی و ادبی به مهمانان گرامی ارائه می شود. در کنار خدمات نگهداری مراقبتی خدمات تفریحی و شاداب سازی مهمانان گرامی نیز از قبیل ، موسیقی درمانی ، جشن ها وگردهمایی های گروهی ،کتابخوانی و یوگا، و … ارائه می شود بمنظور رفاه حال سالمندان و خانواده ایشان پذیرایی و مراقبت ازسالمند در این مرکز در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت از قبیل ساعتی ، روزان ه، هفتگی ،ماهیانه و … صورت میپذیرد که تمامی مهمانان از خدمات مختلف شامل خدمات سالمندی و پرستاری روان شناسی،، رفاهی ، سرگرمی و… برخوردار میشوند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=111471

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.