• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
9

عدم تحقق درآمدهای شهرداری نورآباد به مانعی جدی برای تکمیل زیرساخت های خدماتی این شهر

  • کد خبر : 11086
  • 06 آذر 1399 - 17:15
عدم تحقق درآمدهای شهرداری نورآباد به مانعی جدی برای تکمیل زیرساخت های خدماتی این شهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی، داود ایوبی گفت :شهر نوراباد از معدود شهرهای استان و کشور است که درامد آن با جمعیت آن هم خوانی ندارد و تقریبا کمتر از یک سوم عوارض قانونی در این شهر دریافت می شود.وی که در حاشیه بازدید از غسالخانه شهر نوراباد صحبت می کرد افزود :تفکیک اراضی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی، داود ایوبی گفت :شهر نوراباد از معدود شهرهای استان و کشور است که درامد آن با جمعیت آن هم خوانی ندارد و تقریبا کمتر از یک سوم عوارض قانونی در این شهر دریافت می شود.
وی که در حاشیه بازدید از غسالخانه شهر نوراباد صحبت می کرد افزود :تفکیک اراضی توسط مالکان وعدم پرداخت سهم شهرداری ،تغییر خودسرانه کاربری اراضی و فرار از پرداخت عوارض نوسازی و ساخت منازل و مبلغ پایین جریمه های کمیسیون های مادتین ۱۰۰و ۷۷و…همراه با عدم کارایی پلیس ساختمان و عدم درنظر گرفتن واقعیت های موجود در تهیه طرح جامع شهر و تاخیر در ابلاغ و تخلف شرکت های خدمات رسان تبدیل به معظلی بزرگ برای فعل و آینده شهر شده است .
رییس کمیته انطباق شهرستان ممسنی اضافه نمود :شهری که هسته اصلی آن خوب پی ریزی شده بود ولی با بی مهری مالکان و شهروندانش تبدیل به دهی بزرگ شده که حداقل امکانات خدماتی را ندارد .
وی اضافه نمود :تقریبا این وضعیت نگران کننده باعث شده نه مبلمان شهری مناسب ،نه کوچه و خیابان متناسب و نه غسالخانه و فضای سبز ،کشتارگاه و ..متناسب با یک شهر با قدمت قریب ۶۰ساله وجود نداشته باشد .
فرماندار ممسنی با ابراز گلایه از مهندسان و نخبگان و متولیان و مالکان اراضی شهر نوراباد تصریح نمود :کمک های دولت به شهرداری های بالای پنجاه هزار نفر نمی تواند همه نیازها را تامین کند بلکه شهروندان می بایست برای آینده شهر و دیارشان به قانون گریزی پایان دهند تا شهرداری نقش و جایگاه واقعی خودرا برای تامین و‌تکمیل زیرساخت بیشتر از گذشته نشان دهد .
وی اضافه نمود :اینده شهر به دست مردم و مسولین امروزی ساخته می شود اگر هم چون گذشته عفلت کنیم برای همیشه حسرت داشتن شهری زیبا و برخوردار از خدمات را باید در رویاها ببینیم .
در بازدید فرماندار ممسنی از غسالخانه شهر نوراباد که معاون عمرانی فرمانداری،شهردار نوراباد و مسول خدمات شهری و مسوول حوزه علمیه برادران و مسول گروه جهادی تغسیل و تدفین فوتی های کرونایی حضور داشتند تصمیمات لازم برای ایمن سازی غسالخانه برای کارکنان و هم جواران اتخاذ گردید .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11086

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.