• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
0

تجلیل از شرکت برق منطقه ای فارس به عنوان دستگاه برتر در حوزه زیرساخت

  • کد خبر : 110267
  • 06 مهر 1403 - 8:17
تجلیل از شرکت برق منطقه ای فارس به عنوان دستگاه برتر در حوزه زیرساخت
در مراسم جشنواره شهید رجایی که در سالن شهید امامی استانداری فارس با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان فارس برگزار شد، از دستگاه های برتر استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم، دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، لوح تقدیر ویژه ای را به یدالله حقیقی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس اهدا و از زحمات و تلاش های شرکت برق منطقه ای فارس به عنوان دستگاه برتر گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، تقدیر و تشکر کرد.

این شرکت با کسب بالاترین امتیاز در شاخص های عمومی و تخصصی، توانست از میان سایر دستگاه های اجرایی استان فارس، به عنوان برترین دستگاه انتخاب شود، این موفقیت نشان از تعهد و تلاش بی وقفه کارکنان این شرکت در جهت بهبود خدمات رسانی به مردم و توسعه زیرساخت های استان دارد.

جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و قدردانی از دستگاه ها و کارکنانی که در راستای تحقق اهداف دولت و بهبود خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند، برگزار می شود، این جشنواره همچنین فرصتی برای تبادل تجربیات و ارتقای سطح کیفی خدمات در دستگاه های اجرایی است.

یدالله حقیقی، در سخنانی از کسب این عنوان افتخارآمیز ابراز خرسندی کرد و این موفقیت را نتیجه تلاش های جمعی کارکنان شرکت دانست.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس همچنین بر ادامه تلاش ها برای بهبود خدمات رسانی و تحقق اهداف شرکت تاکید کرد.

کسب عنوان دستگاه برتر توسط شرکت برق منطقه ای فارس، نمودی از تلاش های مستمر این شرکت در راستای بهبود خدمات رسانی و توسعه زیرساخت های استان دارد.

این موفقیت، انگیزه ای مضاعف برای ادامه این مسیر و ارائه خدمات بهتر به مردم استان است.

مصطفی میرزاده، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ارزیابی جشنواره شهید رجایی از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و استانداری فارس انجام می شود.

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر اظهار کرد: شرکت برق منطقه ای فارس در گروه زیربنایی توانست رتبه برتر را کسب کند و این ارزیابی ها در ۲ شاخص عمومی و اختصاصی شکل گرفت.

وی گفت: در شاخص های اختصاصی شرکت برق منطقه ای فارس توانست امتیاز کامل را کسب کند و این شرکت در شاخص های عمومی در تمامی گزینه ها امتیاز لازم را کسب کرده بود و توانست حائز رتبه برتر در این گروه شود.

میرزاده افزود: در سال های گذشته هم توانستم وضعیت خوبی داشته باشیم و در شاخص های مختلف و گروه زیربنایی هم توانسته بودیم رتبه های خوبی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون حضور در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر، گفت: با توجه به ساختمان و حوزه ستادی برق منطقه ای فارس و بوشهر در شیراز قرار دارد، ازریابی ها در استان فارس شکل می گیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110267

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.