• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
0

برگزیدگان جوایز علمی مجمع خیران نخبه‌پرور فارس معرفی شدند

  • کد خبر : 109596
  • 01 مهر 1403 - 13:33
برگزیدگان جوایز علمی مجمع خیران نخبه‌پرور فارس معرفی شدند
مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس از مشخص‌شدن تعدادی از برگزیدگان جوایز علمی این مجمع خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، دکتر حبیب شریف در این باره گفت: دکتر فاطمه سلمانی‌نژاد، برگزیده پنجمین جایزه علمی پروفسور کرامت‌اله ایزدپناه در زمینه بیماری‌شناسی گیاهی شد و از ایشان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیران نخبه پرور فارس، او افزود: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه علمی پروفسور کرامت اله ایزد پناه (از اساتید دانشگاه شیراز در زمینه بیماری شناسی گیاهی) برگزیده این دوره مشخص گردید.

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس خاطرنشان کرد: خانم دکتر فاطمه سلمانی نژاد فارغ‌التحصیل دانشگاه شیراز برگزیده پنجمین دوره این جایزه شد که با هماهنگی با انجمن گیاه پزشکی کشور و‌همزمان با اجرای مراسم افتتاحیه بیست و‌ پنجمین کنگره ملی گیاه پزشکی که در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ که در تهران بر گزار شد از ایشان تقدیر به‌عمل آمد.

معرفی برگزیدگان پنجمین جایزه علمی پروفسورعلی‌نقی مصلح‌شیرازی

دکتر حبیب شریف همچنین گفت: برگزیدگان پنجمین جایزه علمی پروفسورعلی‌نقی مصلح‌شیرازی در زمینه کارآفرینی مشخص شدند.

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس ادامه داد: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه پروفسور مصلح شیرازی (از اساتید دانشگاه شیراز) در زمینه ایده‌های نوآورانه و اجرا شده در طراحی کسب و کار و کارآفرینی در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، پرونده‌های ارسالی به‌منظور اعطای جایزه علمی پروفسور علی نقی مصلح شیرازی بررسی شد.

او افزود: با توجه به مدارک ارسال شده و بررسی اسناد، این جایزه به‌صورت مشترک بین آقایان دکتر محمدمهدی ظرافت عضو هیات علمی دانشگاه شیراز و مجید شکری دودجی فارغ‌التحصیل این دانشگاه که موفق به ایجاد یک شرکت در محل پارک علمی و فناوری فارس گردیده، اختصاص یافت و انشاالله در یک مراسم با شکوه از این عزیزان تقدیر بعمل خواهد آمد.

معرفی برگزیده پنجمین جایزه علمی پروفسور رضا ملک‌زاده

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس ادامه داد: با تشکیل کارگروه پنجمین جایزه پروفسور رضا ملک‌زاده در زمینه بیماری‌های گوارشی و‌ کبد، پرونده‌های ارسالی به‌منظور اعطای این جایزه بررسی شد. با توجه به مدارک ارسال شده، آقای دکتر مهدی ملک‌پور، دکتری عمومی و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌عنوان برگزیده این دوره انتخاب شدند.

او افزود: مجمع خیران نخبه پرور فارس ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای ایشان، تقاضامند است در راستای ترویج فرهنگ نخبه پروری که هدف اصلی این مجمع می باشد، دست اندرکاران را حمایت نمایند.

دکتر شریف گفت: ضمن تشکر از کلیه متقاضیان این جوایز، انشاالله که با تداوم برگزاری این مسابقات بتوان ضمن پاسداشت و تکریم از نخبگان، دانشمندان و بزرگان، انگیزه لازم در بین جوانان این کشور در ایجاد یک رقابت سالم علمی را فراهم نمود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=109596

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.