• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
0
هیات ورزش های همگانی استان فارس

گامیران، گامی در جهت سلامت عمومی ایرانیان 

  • کد خبر : 109261
  • 29 شهریور 1403 - 16:49
گامیران، گامی در جهت سلامت عمومی ایرانیان 
فارس_ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات ورزش های همگانی استان فارس از رونمایی فدراسیون ورزش های همگانی از "گامیران" خبر داد.

به گزارش سحاب پرس  محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات ورزش های همگانی استان فارس از رونمایی فدراسیون ورزش های همگانی از “گامیران” خبر داد و گفت : طی مراسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی از نرم افزار کاربردی و ملی خود با نام «گامیران» و با شعار گامی در جهت سلامت عمومی ایرانیان رونمایی کرد.

وی افزود : این نرم افزار با شعار “گامی در جهت سلامت عمومی ایرانیان” و به منظور توسعه فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی طراحی شده و از این پس قرار است تمامی چالش‌های سلامت‌محور و همچنین برنامه‌های پیاده‌روی فدراسیون ورزش‌های همگانی از طریق این نرم‌افزار به اطلاع عموم برسد.

جعفری افزود: پیاده‌روی یک ورزش آسان، ارزان و در دسترس است و هر فرد اگر بتواند روزانه هشت تا ۱۰ هزار قدم پیاده‌روی داشته باشد می‌تواند از سلامت عمومی (سلامت جسمی و روحی) برخوردار باشد.
وی اظهار داشت: با طراحی و اجرای نرم‌افزار گامیران آن دسته از افرادی که وارد این نرم افزار( App) می‌شوند و پیاده‌روری می‌کنند به صورت روزانه، ماهانه و سالانه پایش و مورد تشویق قرار می‌گیرند.
وی گفت: همچنین با نرم‌افزار گامیران رویدادهای بزرگی مانند صبح و نشاط و پخش زنده استان‌ها پوشش داده می‌شود و از این راه مردم به انجام فعالیت بدنی تشویق می‌شوند.
جعفری افزود: مردم استان فارس با نصب اپلیکیشن ملی و رسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی با نام 《گامیران》 می‌توانند در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در سراسر کشور همراه شوند و در چالش‌های انفرادی همراه با جوایز همیشگی شرکت کنید و همزمان در سراسر کشور ۳۰ شهریور در این رویداد ملی آغاز خواهد شد .

برای نصب اپلیکیشن 《گامیران》 Qr code روی پوستر را اسکن کنید یا از لینک زیر اقدام به بارگذاری اپلیکیشن بنمایید.
https://myket.ir/app/com.isfaf.gam_iran
وی افزود : نرم‌افزار ملی گامیران به همت کمیته روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی و نبوغ مهندسین جوان و نخبه ایرانی راه‌اندازی شده و هم اکنون امکان بارگذاری این نرم‌افزار در فضای مجازی برای علاقمندان میسر است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=109261

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.