• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
0

‌اثرگذاری فعالیت‌های درمان ناباروری جهاددانشگاهی در تحکیم بنیان خانواده

  • کد خبر : 109078
  • 28 شهریور 1403 - 17:11
‌اثرگذاری فعالیت‌های درمان ناباروری جهاددانشگاهی در تحکیم بنیان خانواده
مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی با اشاره به اقدامات علمی و پژوهشی این نهاد انقلابی، فعالیت‌های درمان ناباروری جهاددانشگاهی را در بحث تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت بسیار موثر دانست.

سیدیوسف حسینی امروز، ۲۸ شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست پیشین و جدید حراست جهاددانشگاهی فارس با اشاره به سابقه تشکیل این نهاد انقلابی گفت: بنیان کار جهاد دانشگاهی حراست از آرمان‌های انقلاب بود و دستور حضرت امام این بود که جهاد به سمت و سویی برود که دانشجویان موازین انقلابی را دنبال کنند.

وی با اشاره به نقش موثر جهاد دانشگاهی در سال‌های دفاع مقدس به ویژه سال‌های ابتدایی جنگ افزود: نیروهای جهاددانشگاهی در مقطعی مسئولیت تولید سلاح و مهمات را داشتند و بعدا با رمزگذاری برای بی‌سیم‌های دشمن نقش مهمی در پاتک‌های حملات دشمن ایفا کردند.

حسینی به پایان جنگ و اظهارنظر برخی دولتمردان برای پایان کار جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: حضرت امام با حمایت از ادامه فعالیت جهاد دانشگاهی پس از جنگ تحمیلی خواستار تغییر اساسنامه این نهاد انقلابی بر اساس انجام کارهای پژوهشی و فناوری و فرهنگی و آموزشی شد که بعدها ماموریت تجاری‌سازی را نیز به ماموریت‌های خود اضافه کردیم.

وی با اشاره به جهش علمی این نهاد در ۲۳ سال گذشته تصریح کرد: موفقیت جهاد دانشگاهی در موضوع شبیه‌سازی و درمان ناباروری باعث تحکیم بنیان خانواده و کم شدن آمار فروپاشی خانواده‌ها در این موضوع و به ویژه در جوانی جمعیت خیلی موثر بود.

مدیر کل حراست جهاد دانشگاهی یادآور شد: جهاد دانشگاهی دانشمندانی را پرورش داده است که در عرصه ملی و بین المللی جزو سرمایه‌های کشور هستند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت بخش حراست در دستگاه‌های دولتی و عمومی پرداخت و گفت: کار حراست دستگیری و حمایت است و اگر آرامشی هست مدیون نیروهای خدوم حراست است و باید کارها را به گونه‌ای جلو ببریم که آسیب نبینیم.

مدیرکل حراست استان فارس نیز در این مراسم با تمجید از کارنامه نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی با کارنامه مثبتی که دارد مهجور مانده و کمتر دستگاه دولتی است که شرح وظایف جهاد را می‌داند.

جعفری اظهار کرد: حراست یک نهاد مقدس است که وظیفه ذاتی او صیانت و پیشگیری است، لذا مدیر حراستی که دنبال مچ‌گیری باشد نه تنها به مجموعه خودش که به نظام هم خیانت می‌کند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تمجید از جواد جوکار مدیر پیشین جهاد دانشگاهی و بیان زحمات زیادی که برای مجموعه خود متقبل شده بود از مدیر جدید حراست این مجموعه خواست اعتماد مدیر مجموعه را جلب و کارها را با آرامش پیش ببرد و هرگونه سوء جریان اداری را گزارش دهد.

امیرحسین استقلال، رئیس حهاد دانشگاهی فارس نیز در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های چندین ساله جواد جوکار، مدیر پیشین حراست این مجموعه او را از سرمایه‌های مدیریتی جهاد فارس دانست و برای محمد رضایی مدیر جدید حراست مجموعه جهاد فارس آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=109078

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.