• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
2

هدف از برپایی نمایشگاه «ایران نوشت» معرفی نوشت افزار ایرانی است

  • کد خبر : 106408
  • 05 شهریور 1403 - 18:25
هدف از برپایی نمایشگاه «ایران نوشت» معرفی نوشت افزار ایرانی است
نمایشگاه ایران نوشت به میزبانی فروشگاه رفاه شعبه خلدبرین در شیراز، هم‌زمان با ۶ استان دیگر در حال برگزاری می باشد.

به گزارش سحاب پرس، محمد یقینی دبیر مجمع فعالان نوشت افزار ایرانی در مورد اهداف نمایشگاه ایران نوشت گفت: این نمایشگاه با سابقه ۱۰ ساله، توزیع تولید و محصولات نوشت افزار را به دانش آموزان و والدین آن ها معرفی می کند.
محمد یقینی خاطر نشان کرد: تولید کنندگان براین خواسته خود مبنی بر برپایی چنین نمایشگاه دور هم جمع شده و به صورت مستقیم محصولات خود را به خانواده ها معرفی و عرضه کنند.
دبیر مجمع فعالین نوشت‌افزار ایرانی بیان داشت: هنگامی که تولید کنندگان فعالیت خود را آغاز کردن سهم نوشت افزار ایرانی کمتر از پانزده درصد از کل بازار و سهم محتوای ایرانی صفر بود که با تلاش و فعالیت شبانه روزی افزون بر ۶۰ درصد بازار در این بستر و رویدادها قرار گرفته است.
یقینی افزود: این اتفاق خوشایند باعث شد که هر سال نمایشگاه ایران نوشت تجدید شود و حضور خانواده ها درنمایشگاه نوشت افزار قوت قلبی برای تولیدکنندگان است.
وی تصریح کرد شاید روزی سبد نوشت افزاری در ایران نوشت دارای ضعف و اشکالاتی بود اما امروز از نظر کیفیتی و قیمت قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است.

نوشت افزار با روح و روان نوجوان و کودک سروکار دارد
میلاد دوست فاطمی در ادامه خاطر نشان کرد: نمایشگاه ایران نوشت سال دهمی است که در سطح کشور برگزار میگردد، شیراز هم اولین شهری است که بعد از تهران نمایشگاه ایران نوشت سه سال پیش در حرم شاهچراغ شکل گرفت و خب الان ما سومین سال هست که در خدمت همشهری ها و هم استانی های خودمون هستیم، این نمایشگاه با هدف ترویج کالای داخلی و حمایت از مصرف کننده شکل گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: در واقع نوشت افزار یکی از اقلامی هست که با روح و روان نوجوان و کودک ما تقریبا بالغ بر دوازده سال سروکار دارد و خب در نوشت افزار الان متاسفانه فرهنگهای غیر متعارفی شکل گرفته است .
مدیر داخلی نمایشگاه ایران نوشت شیراز ادامه داد: فرهنگهای غربی که هست با روح و روان کودک و نوجوان ما سروکار دارد، این فرهنگ کم کم در ذهن و روحش در واقع رخنه میکند .
دوست فاطمی افزود: ایران نوشت از ده سال قبل بر روی بحث فرهنگسازی خیلی کار کرده و محصولاتی که در نمایشگاه ما تولید میشه و عرضه می گردد همه با فرهنگ بومی و ایرانی متناسب هست و خانواه ها میتوانند با خیال راحت بدون اینکه دغدغه ای داشته باشند کالاها را با قیمت مناسب و رقابتی هم با فرهنگ بومی و اسلامی کشور خودمان تهیه کنند.
وی اذعان کرد: در بحث تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان عزیز ما که بالاخره پیش قراول عرصه جهاد اقتصادی هستند و نیز مجموعه ایران نوشت با هدف هم افزایی بین تولیدکنندگان و حوزه های مختلف حاکمیت و دولت شکل گرفته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=106408

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.