• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1

ایمن سازی عبور و مرور با نصب ۲ پل عابر پیاده در خیابان های پرتردد شهرداری منطقه چهار شیراز

  • کد خبر : 106316
  • 03 شهریور 1403 - 22:16
ایمن سازی عبور و مرور با نصب ۲ پل عابر پیاده در خیابان های پرتردد شهرداری منطقه چهار شیراز
شهردار منطقه چهار شیراز از ایمن سازی دو خیابان پر تردد این منطقه شهری و نصب پل عابر پیاده برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز ، حسام الدین اسدزاده با اشاره به مشکلات موجود در رفت و آمد شهروندان ساکن در خیابان اخلاق و اطراف آن اظهار داشت: به منظور ایمن سازی عبور و مرور عابرین پیاده از خیابان اخلاق و رفت و آمد در عرض بولوار باهنر شهرداری با انعقاد قرارداد نسبت به تکمیل پل عابرپیاده در ابتدای خیابان اخلاق اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه ۲۸ میلیارد ریال جهت جابجایی قسمتی از رمپ پل موجود از سازمان ترافیک به محل و همچنین خرید آهن آلات جهت تکمیل عرشه پل و ایمن سازی رمپ ها اختصاص یافته است افزود: این طرح در مرحله استعلام قیمت جهت خرید آهن آلات و نصب است که پس از مشخص شدن پیمانکار اقدامات نهایی برای نصب انجام می شود.

شهردار منطقه چهار شیراز همچنین از برنامه ریزی برای نصب یک پل عابر پیاده دیگر در خیابان فراشبندی ( شهرک جانبازان) خبر داد و افزود: طول کل عرشه پل فراشبندی سر جانبازان ۶۳ متر ، عرض عرشه دو متر و عرض رمپ پشت تا پشت رفت و برگشت سه متر است.
اسدزاده طول رمپ با احتساب پاگردها را ۱۵ متر با وزن تقریبی سازه ۵۰ تن اعلام کرد و گفت: این طرح در حال حاضر با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن نصب و شاهد افزایش امنیت در تردد شهروندان این محله باشیم.
شهردار منطقه چهار شیراز در سخنان خود آرام سازی خیابان ها، نصب علائم راهنمایی رانندگی و پل های عابر پیاده را از اقدامات شهرداری این منطقه عنوان کرد .
عضو ناظر شورای شهر شیراز در منطقه چهار شهرداری نیز از اقدامات صورت گرفته برای افزایش ایمنی و عبور و مرور شهروندان قدردانی کرد و گفت: اولویت مهم در موضوع حمل و نقل سهولت در رفت و آمد، حفظ ایمنی و سلامت شهروندان است.
رحیمی با تاکید بر ارتقا ایمن سازی در معابر شهری اظهار داشت: نصب پل های عابر پیاده یکی از طرح های تاثیرگذار در ارتقا ایمنی و رفت و آمد شهروندان است که در منطقه چهار نیز این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

عضو شورای شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به بروز تصادف شهری اشاره کرد و گفت: نصب پل های عابر پیاده، آرام سازی معابر شهری، نصب دوربین های نظارتی و توجه عابران در استفاده مناسب از پل های عابر پیاده می تواند در حفظ جان شهروندان و کاهش صدمات و تلفات نقش موثری داشته باشد.
کیانی رحیمی به اهمیت زیبا سازی و توجه به معماری شهری در ساخت پل های عابر پیاده اشاره و تاکید کرد: ساخت پل های مکانیزه با طراحی های زیبا و مورد توجه علاوه بر زیباسازی مناظر شهری شهروندان را در استفاده بیشتر از آن ترغیب و تشویق می کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=106316

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.