• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
2
مسئول ترافیک شهرداری منطقه دو شیراز خبر داد؛

ایمن‌سازی و ارتقا وضعیت حمل و نقل در سطح منطقه ۲

  • کد خبر : 104614
  • 23 مرداد 1403 - 16:40
ایمن‌سازی و ارتقا وضعیت حمل و نقل در سطح منطقه ۲
مسئول ترافیک شهرداری منطقه دو از تلاش برای ایمن‌سازی و ارتقا وضعیت حمل و نقل در این منطقه خبر داد و بر ارتقا چشم اندازشهری تاکید کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، محمد علی سلطانی با اشاره به نقش ارزنده مدیریت شهری در ارتقا زندگی شهروندان گفت: با شناسایی نقاط حادثه‌خیز و اجرای پروژه های مختلف به دنبال کاهش آمار حوادث حوزه حمل و نقل و ایمن‌سازی محورها هستیم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از اقداماتی که در این حوزه انجام پذیرفته اظهار داشت: نصب تابلوحاشیه نما، گذرگاه عاپیاده و سایر علائم ترافیکی عمودی در بولوارهای سیبویه، مدرس، دلاوران بسیج، احمد بن موسی (ع) و الزهرا، نصب تابلو سرعت‌گیر در خیابان‌های شاهداعی الله، شهید زائری، بلوار احمدی شمالی به همراه نصب و تعمیرات پایه و سرتابلو بلوارها و معابر سطح منطقه دو از اقداماتی است که به منظور یادآوری رعایت قوانین و ایمن‌سازی مسیر انجام شده است.

سلطانی از تلاش برای ارتقا چشم انداز بصری منطقه دو خبر داد و افزود: رنگ‌آمیزی تعدادی از پل‌های عابر پیاده سطح منطقه یکی از اقداماتی است که انجام شده است‌ و بهسازی و رنگ‌آمیزی سایر پلهای عابر در حال انجام می‌باشد. همچنین در راستای مناسب‌سازی معابر و پل‌های عابر پیاده علاوه بر اجرای پلان ایمنی پیاده‌روها به زودی شاهد تبدیل پله به رمپ پل هوایی مدرس-الزهرا(س) خواهیم بود.

مسئول ترافیک شهرداری منطقه دو از خط کشی محوری خیابان نرجس و نصب ۱۶ رشته سرعتگیر براساس مصوبات کمیته ایمنی شورای ترافیک شهر در بلوارها، خیابان‌ها و کوچه‌های منطقه دو شهرداری شیراز خبر داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=104614

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.