• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
0
ولی زاده مدیر پروژه سرویس مدارس شهر شیراز؛

رانندگان متقاضی سرویس مدرسه تقاضا خود را در دفاتر پیشخوان منتخب ثبت کنند

  • کد خبر : 103845
  • 16 مرداد 1403 - 23:01
رانندگان متقاضی سرویس مدرسه تقاضا خود را در دفاتر پیشخوان منتخب ثبت کنند
ولی زاده مدیر پروژه سرویس مدارس شهر شیراز گفت: رانندگان متقاضی حضور در امور سرویس مدرسه، تنها نیاز به ثبت تقاضا در دفاتر پیشخوان منتخب دارند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره ارتباطات و آموزش سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز، علی اصغر ولی زاده مدیر پروژه سرویس مدارس، ضمن دعوت از رانندگانی که تمایل به حضور در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی دارند، گفت: رانندگان مینی بوس، تاکسی و خودروهای شخصی که تمایل به حضور در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی دارند باید هر چه سریعتر به دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه نمایند.

ولی زاده افزود : رانندگان به منظور ثبت نام و اخذ مجوز می بایست مدارک لازم از قبیل گواهی عدم سوء پیشینه ، عدم اعتیاد ، طب کار و مدارک مرتبط به خودرو و شخص راننده را به همراه داشته باشند.

مدیر پروژه سرویس مدارس شهر شیراز ادامه داد : ثبت تقاضای رانندگان جهت حضور در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی صرفا از طریق دفاتر پیشخوان منتخب انجام میشود و نیازی به ثبت نام در سامانه دیگری نیست.

او درخصوص دفاتر پیشخوان نیز گفت : ۲۵ دفتر پیشخوان در نقاط مختلف سطح شهر شیراز انتخاب و آموزش های لازم برای انجام امور مرتبط به ثبت تقاضای رانندگان را فرا گرفته و آمادگی لازم جهت همکاری و ثبت اطلاعات رانندگان متقاضی جهت صدور مجوز را دارند.

ولی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت ساماندهی امور و اختصاص خودرو برای دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس ، رانندگان متقاضی میبایست هرچه سریع تر جهت طی مراحل قانونی به دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=103845

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.