• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

1
در نشست رایزنی ادارات کل کتابخانه ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد؛

بررسی آخرین وضعیت‌ ۵ کتابخانه‌ عمومی استان فارس

  • کد خبر : 102198
  • 03 مرداد 1403 - 14:25
بررسی آخرین وضعیت‌ ۵ کتابخانه‌ عمومی استان فارس
آخرین وضعیت پروژه‌ها و بهره‌برداری از ۵ کتابخانه‌ عمومی استان فارس در نشست مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد فارس بررسی شد.

نشست رایزنی محمدحسین فیروزی، مدیر کل کتابخانه‌های استان با حمیدرضا قانعی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با محوریت پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه بهره برداری است، امروز، ۳ مرداد در شیراز برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس در این نشست گفت: پروژه کتابخانه شماره ۲ داراب، کتابخانه عمومی شهر خان زنیان، کتابخانه عمومی شهر داریون، کتابخانه روستای دارنگون و پروژه کتابخانه عمومی شهر باب انار خفر، ۵ کتابخانه‌ای است که با همکاری در دست افتتاح است.

وی افزود: با توجه به اتمام پروژ کتابخانه شماره ۲ داراب این کتابخانه به زودی افتتاح می‌شود، این پروژه فقط در حوزه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی دچار کمبود است.

فیروزی همچنین گفت: با توجه به انتقال رسمی ساختمان کتابخانه‌های عمومی در شهرهای داریون و خان زنیان، مراحل بهره‌برداری ۲ کتابخانه آغاز شده است. ساختمان کتابخانه داریون در مرحله تعمیرات است و کتابخانه خان زنیان تجهیز شده و به زودی افتتاح می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز بر اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: تعهدات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه پروژه کتابخانه عمومی روستای دارنگون به نتیجه رسیده و این ساختمان هرچه سریعتر به مجموعه کتابخانه‌های عمومی واگذار می‌شود.

حمیدرضا قانعی همچنین گفت: بر اساس اعلام پیمانکار کتابخانه شهر باب انار شهرستان خفر نیز این پروژه تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد و برای تجهیز و بهره‌برداری به کتابخانه‌های عمومی واگذار خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، در ادامه این دیدار موضوع بازسازی کتابخانه عمومی ابوریحان شهر شیراز و پروژه کتابخانه عمومی شهر ارسنجان نیز مطرح و در خصوص این موارد گفت و گو شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=102198

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.