• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

2
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز؛

‌پاسخگویی به بیش از ۴۹ هزار تماس شهروندان شیراز طی امسال 

  • کد خبر : 102042
  • 02 مرداد 1403 - 12:45
‌پاسخگویی به بیش از ۴۹ هزار تماس شهروندان شیراز طی امسال 
سخنگوی شهرداری شیراز از پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری این کلان‌شهر به ۴۹ هزار و ۲۵۰ تماس شهروندان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد و از مردم دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و دیدگاه‌های خود به سامانه ۱۳۷، چراغ راه مدیران باشند.

رضا جاویدی امروز، ۲ مرداد در نشست شهرداری شیراز از پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ۴۹ هزار و ۲۵۰ تماس شهروندان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری، بیش از ۱۰ هزار تماس در این سامانه ثبت و جهت پیگیری و رفع مشکل به حوزه‌های متولی ارجاع شد.

وی افزود: برای اولین مرتبه این مرکز با لحاظ مهلت زمانی از پیش تعریف‌شده به درخواست‌ها و شکایات همشهریان پاسخ داده است.

به گفته سخنگوی شهرداری شیراز، پاسخگویی به شهروندان در قالب مهلت زمانی تعیین‌شده باعث اعتمادسازی و افزایش سطح رضایت شهروندان از مجموعه شهرداری خواهد شد و این مرکز با در نظر گرفتن ضرورت اصل تکریم شهروندان مشارکت پذیر و دغدغه‌مند که خود را در مدیریت شهر شریک می‌دانند، برای نقدهایی که به عملکرد مجموعه خدوم شهرداری دارند، تقدیر و از اعتماد مردم به خادمین خود در شهرداری قدردانی کرد.

جاویدی با بیان اینکه در ایام نوروز تماس‌های زائرین و گردشگران در موضوع‌هایی مختلف همچون اسکان و اقامت، پارکینگ، مراکز تفریحی و اماکن گردشگری در این سامانه ثبت شد، افزود: علاوه بر آن ناظرین شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری برای سومین سال متمادی با بهره‌گیری از بستر این سامانه بیش از ۱۰۰۰ مورد ایراد و مشکل شهری را جهت پیگیری و رفع مشکل به حوزه‌های متولی ارجاع دادند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: آماده‌سازی و بارگذاری لینک نقشه شهر، ارسال موقعیت مکانی مراکز اسکان و اماکن گردشگری برای مسافران، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی ۱۳۷ و بارگذاری اطلاعات موردنیاز مسافران در قالب فایل‌ها و دفترچه‌های راهنما ازجمله اقدامات مؤثر این حوزه ارتباطی در نوروز بود.

سخنگوی شهرداری اعلام کرد: لکه‌گیری و مرمت آسفالت، سد معبر و مزاحمت، تمیزی معابر بارفروش و ساخت‌وساز غیرمجاز از موارد پرشمار در این سامانه بوده است که با اولویت ویژه در برنامه‌ریزی مجموعه شهرداری قرار گرفت و پیگیری شد.

جاویدی همچنین از شهروندان خواست تا مجموعه شهرداری را بیش از گذشته یاری و چشم و گوش مدیران شهرداری باشند و از مردم دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و دیدگاه‌ها به این سامانه چراغ راه مدیران شهرداری باشند.

انتهای پیام

۱۱۴

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=102042

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.