• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2
رییس کمیسیون امنیت ملی:

حمایت قاطعانه رهبر معظم انقلاب از قانون اقدام راهبردی، برای همگان فصل الخطاب بود

  • کد خبر : 101913
  • 01 مرداد 1403 - 7:30
حمایت قاطعانه رهبر معظم انقلاب از قانون اقدام راهبردی، برای همگان فصل الخطاب بود
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص قانون اقدام راهبردی گفت: حمایت قاطع ایشان از این قانون برای همگان فصل الخطاب بود.

به گزارش سحاب پرس، ابراهیم عزیزی افزود: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در دیدار امروز خود با نمایندگان مجلس، نکاتی را فرمودند که اگر مجلس و دولت در راستای آن حرکت کنند، شاهد اتفاق های مثبتی در آینده خواهیم بود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معمولا حضرت آقا با نگاه عمیقی که به مسائل ملی و بین المللی دارند، راهبردهایی را گوش زد می کنند که اگر با دقت نظر و بصیرت شنوندگان همراه شود، بسیاری از مشکلات کشور قابل حل و فصل خواهد بود.

عزیزی به حمایت معظم له از قانون اقدام راهبردی در نشست امروز اشاره کرد و گفت: برای نمونه ایشان قاطعانه و برای چندمین بار از این قانون مجلس یازدهم حمایت کردند که نشان از پختگی این قانون در حل و فصل مسائل هسته ای داشت.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی رهبر انقلاب این گونه از قانون اقدام راهبردی حمایت می کنند انتظار می رود دیگران نیز که نسنجیده در مورد آن اظهار نظر کرده یا همچنان بر طبل مخالفت می کوبند، جبران مافات کرده و با دقت نظر بیشتری در مورد آن صحبت کنند.

عزیزی در پایان با تقدیر از بیانات حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف اظهار داشت: امروز کشور بیش از پیش نیاز به وحدت، همدلی و انسجام قوا دارد به ویژه آنکه دشمنان ما منتظر کوبیدن بر طبل اختلاف ها هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند لذا همه باید گوش به فرمان رهبر انقلاب، ضمن ناامید کردن دشمن، گرهی از مشکلات کشور را باز کرده و زمینه های پیشرفت و توسعه را فراهم نماییم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=101913

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.